Toon posts:

{PC} UT3 Server ping te hoog

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

Verwijderd

Topicstarter
Heey mensen, weet niet of dit het juiste Topic is maar goed...

Ik heb UT 3 en speel het best wel veel online, alleen wilde ik pas een server starten en dat lukt prima dacht ik.

Had de juiste Poorten opengezet, en me Firewall blokkeert ook niks,

Zelf kan ik gewoon op me Server spelen, alleen vrienden van mij niet, omdat mijn server te hoge Ping hebt, en zou me god niet weten waarom ,
Poorten zijn goed. Firewall is goed. Me Internet is verbinding/ snelheid is goed. Wat kan het probleem zijn ??

Alvast bedankt

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-03 20:03

iop

misschien is het je ''nederlands''...

//ontopic
lijkt me dat je verbinding te traag is, en dit lijkt me meer iets voor spielerij forum

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-03 14:10

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

met ^^

Hoeveel kbit heb je upstream, en hoeveel gebruik ut3 gemiddeld als je speelt? (tip: du-meter)

Deel je upstream door wat je gebruikt ingame, en je hebt roughly het aantal spelers wat je aankunt.

Heb je bij wijze van spreken 100kbit up, en vraagt ut3 gemiddeld 100kbit down ingame, dan heb je je verklaring al

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Topicstarter
iop tha man schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:51:
misschien is het je ''nederlands''...

//ontopic
lijkt me dat je verbinding te traag is, en dit lijkt me meer iets voor spielerij forum
Misschien het het om dat iemand Dyslexie hebt ?? }:| }:|,
met ^^

Hoeveel kbit heb je upstream, en hoeveel gebruik ut3 gemiddeld als je speelt? (tip: du-meter)

Deel je upstream door wat je gebruikt ingame, en je hebt roughly het aantal spelers wat je aankunt.

Heb je bij wijze van spreken 100kbit up, en vraagt ut3 gemiddeld 100kbit down ingame, dan heb je je verklaring al
Zal is overnieuw testen, heb altijd goed server's gedraaid van UT 3 Demo, CoD 4 enzo.

zal vandaag of morge even de Resultaten laten zien

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 21:01 ]

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:59:
[...]

Misschien het het om dat iemand Dyslexie hebt ?? }:| }:|,

Zal is overnieuw testen, heb altijd goed server's gedraaid van UT 3 Demo, CoD 4 enzo.

zal vandaag of morge even de Resultaten laten zien
Ipv te reageren op dit , had je beter kunnen reageren op de vragen die inhoudelijk over je probleem gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-07-2008 21:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
CrankyGamerOG schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:01:
[...]

Ipv te reageren op dit , had je beter kunnen reageren op de vragen die inhoudelijk over je probleem gaan.
Nee :D:D

Maar moet je dan meteen een antwoord krijgen misschien is het je ''nederlands''... ??

Verwijderd

Topicstarter
Heb even getest met x aantal programma's.

Verbinding snelheid is 1306 KB/s
Upload is 146 Kb/s en
En me Ping is 49 MS, dat is lijkt me toch prima ??

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:08:
Heb even getest met x aantal programma's.

Verbinding snelheid is 1306 KB/s
Upload is 146 Kb/s en
En me Ping is 49 MS, dat is lijkt me toch prima ??
Je snapt het nog niet echt of wel }:O
Je zit hier op gathering of tweakers
Doe eens een beetje moeite als je het opgelost wilt hebben, hier krijg je geen hapklare helpdesk antwoorden.

Nogmaals, wat gebruikt ut3 downstream gemiddeld ? Je hebt 146kbit upstream.
Doen we daar nog een beetje vanaf halen om een realistisch beeld te krijgen.
Dus we houden het op 130kbit for the sake of argument.

Nu heb ik nooit in de gaten gehouden wat een game als ut3 downstream vraagt maar laten we een random getal nemen , 20kB/s .

Do the math....

p.s. En waarom 2 topics , ga aub eens de regels lezen...

[ Voor 7% gewijzigd door CrankyGamerOG op 03-07-2008 21:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
CrankyGamerOG schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:15:
[...]

Je snapt het nog niet echt of wel }:O
Je zit hier op gathering of tweakers
Doe eens een beetje moeite als je het opgelost wilt hebben, hier krijg je geen hapklare helpdesk antwoorden.

Nogmaals, wat gebruikt ut3 downstream gemiddeld ? Je hebt 146kbit upstream.
Doen we daar nog een beetje vanaf halen om een realistisch beeld te krijgen.
Dus we houden het op 130kbit for the sake of argument.

Nu heb ik nooit in de gaten gehouden wat een game als ut3 downstream vraagt maar laten we een random getal nemen , 20kB/s .

Do the math....

p.s. En waarom 2 topics , ga aub eens de regels lezen...
Waarom 2 topic's omdat ik niet precies wist waar ik ze moest plaatsen, en ik hier wel antwoord kreeg end aar niet, dus op me andere Topic kan een slotje / verwijderd worden.

Ik zit te zoeken naar downstream, kan ik niet echt vinden en Du Meter geeft voglens mij niet de goeie waarden aan, maar als ik een slechte downstream heb, zal ik toch ook niet online kunnen spelen ?? dan zal ik toch alleen maar lag hebben ??

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:24:
[...]

Waarom 2 topic's omdat ik niet precies wist waar ik ze moest plaatsen, en ik hier wel antwoord kreeg end aar niet, dus op me andere Topic kan een slotje / verwijderd worden.

Ik zit te zoeken naar downstream, kan ik niet echt vinden en Du Meter geeft voglens mij niet de goeie waarden aan, maar als ik een slechte downstream heb, zal ik toch ook niet online kunnen spelen ?? dan zal ik toch alleen maar lag hebben ??
1. Dan maak je geen 2 topics aan ,maar vraag je een mod waar je hem het beste kunt plaatsen

2. Je snapt het punt nog niet, het gaat niet per definitie om je downstream
Als een client 20KB/s gebruikt en jij maar 100kbit up hebt wil dat zeggen dat je dus tekort komt !
20KB/s is namelijk ongeveer 160kbit dan kom je dus al 60kbit tekort bij de eerste client

Verwijderd

Topicstarter
1, ja dta had ik ook beter kunnen doen, sorry

Oke je ik ben meet van het OC, dan van het internet / netwerk gedoe :P

Kan je me misschien uit zeggen hoe ik dta het beste kan testen/ bekijken ?? zo dat ik dta misschien kan uitlsuiten of juist niet.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

We verwachten hier wel wat meer inzet van de gebruikers hoor. JE mag best wel wat moeite doen om tot een antwoord te komen.
Persoonlijk lijkt het me heel erg sterk dat je een upstream hebt van 146kbits/sec. Dat zal waarschijnlijk wel kByte/sec zijn.
Dat je ping van extern 49ms is maakt niet zoveel uit. Het programma UT3 pingt namelijk op een andere manier. (Gewoon in het spel zelf, en naar de server en niet naar je router)
als jouw server niet goed geconfigureerd is, of je server is vai WiFi verbonden dan is het goed mogelijk dat de verbinding van buitenaf gewoon te slecht is om over te spelen.

Maar goed, er zijn al genoeg topic's geweest die het hier over hebben. Zoekt en gij zult vinden..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.