[Macbook Pro] Aanbieding op internet te vertrouwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views

• Gommers
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik ben aan het kijken of er leuke mac's zijn te vinden voor een scherpe prijs. Ik kwam er een tegen op marktplaats. "Nieuw!". Ik heb hem gemaild met de vraag waarom hij hem weg doet. Hij zei dat hij ze uit duitsland komen. Maar zijn die mac's daar zo goedkoop :o? Hij hoeft er maar 900.- voor te hebben. En hij wil het verzenden via een zogenaamde Escrow-dienst. Heeft iemand van jullie ervaring met "Escrow"? Kan ik dit vertrouwen?

Thanx

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Nee, als het te mooi is om waar te zijn is het dat - meestal - ook ;) Escrow betekend dat je een derde persoon bij de deal betrekt, jij geeft het geld aan die derde persoon, de verkoper geeft de MBP aan die derde persoon en als het allebei klopt krijg je de laptop en de verkoper het geld, klopt het niet dan krijg het terug. Echter, die escrow persoon hoort gewoon bij de scam :)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ Wat hij zegt :) De gouden regel voor aankopen via het internet: als het te mooi is om waar te zijn, is dat het meestal ook. Je wordt genaaid waar je bij staat. Kijk anders 'ns rond in het Shopping Forum, daar staan een aantal topics over dit onderwerp.

Voor de rest lijkt me weinig discussiewaarde aan dit topic te zitten, dus daarom gaat deze op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.