Ik heb onlangs Fedora 8 geïnstalleerd op een Dell Latitude D530. Al meteen na de installatie heb ik problemen met firefox. Wanneer ik deze browser lanceer dan laadt deze lang en dan 'verdwijnt' het browserscherm (ik zie het heel eventjes).
Wanneer ik een 2e keer firefox lanceer krijg ik de melding dat er reeds een instantie van firefox runt.
Ik moet dan alles van firefox killen.
Dan probeer ik nogmaals firefox op te starten en krijg ik net hetzelfde probleem.
Ik verwijder firefox van mijn systeem en installeer de laatste rpm-versie van firefox. Echter wanneer ik mijn firefox-browser wil gebruiken gebeurt net weer hetzelfde : lange laadtijd en dan in een flits is hij weg...
Iemand bekend met dit probleem + oplossing ?
Wanneer ik een 2e keer firefox lanceer krijg ik de melding dat er reeds een instantie van firefox runt.
Ik moet dan alles van firefox killen.
Dan probeer ik nogmaals firefox op te starten en krijg ik net hetzelfde probleem.
Ik verwijder firefox van mijn systeem en installeer de laatste rpm-versie van firefox. Echter wanneer ik mijn firefox-browser wil gebruiken gebeurt net weer hetzelfde : lange laadtijd en dan in een flits is hij weg...
Iemand bekend met dit probleem + oplossing ?