Hallo,
Ik heb een probleem bij het overschakelen van de ene naar de andere gebruiker.
Als je op andere gebruiker klikt, kom je in het welkomstvenster.
Vervolgens klik ik op een andere naam. Dan zie je heel snel het bureaublad van de account die nog open staat, daarna een blauw scherm en dan weer hetzelfde welkomstvenster. Dit gebeurd in nog geen seconde.
Verder zie je ook niet dat er 'aangemeld' of 'er zijn x programma's actief' onder de geopende account staat.
Als je de gebruiker afmeldt dan kan je wel gewoon normaal switchen.
Gegevens:
Windows XP Pro
SP2
3 gebruikers
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> De manier waarop gebruikers zich aan- of afmelden wijzigen -> Vinkje bij 'Snel naar andere gebruikers overschakelen staat aan'.
- http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks2.htm#fix
Fixes for Windows XP -> Restore fast user switching
Dan voegt hij iets toe aan het register.
- Ik had iets gelezen over Terminal Services maar hier kom ik niet aan uit.
- Systeemherstel geprobeerd -> naar een datum waarop hij het nog wel deed, maar hij kon hem niet terugzetten.
Ik had al wat topics gevonden maar die bieden geen oplossing.
Ik heb een probleem bij het overschakelen van de ene naar de andere gebruiker.
Als je op andere gebruiker klikt, kom je in het welkomstvenster.
Vervolgens klik ik op een andere naam. Dan zie je heel snel het bureaublad van de account die nog open staat, daarna een blauw scherm en dan weer hetzelfde welkomstvenster. Dit gebeurd in nog geen seconde.
Verder zie je ook niet dat er 'aangemeld' of 'er zijn x programma's actief' onder de geopende account staat.
Als je de gebruiker afmeldt dan kan je wel gewoon normaal switchen.
Gegevens:
Windows XP Pro
SP2
3 gebruikers
Ik heb de volgende dingen al geprobeerd:
- Configuratiescherm -> Gebruikersaccounts -> De manier waarop gebruikers zich aan- of afmelden wijzigen -> Vinkje bij 'Snel naar andere gebruikers overschakelen staat aan'.
- http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks2.htm#fix
Fixes for Windows XP -> Restore fast user switching
Dan voegt hij iets toe aan het register.
- Ik had iets gelezen over Terminal Services maar hier kom ik niet aan uit.
- Systeemherstel geprobeerd -> naar een datum waarop hij het nog wel deed, maar hij kon hem niet terugzetten.
Ik had al wat topics gevonden maar die bieden geen oplossing.