Ik wil graag 64 Mb ram erbij kopen (bij de 64 die ik al heb) en ik ben benieuwd waar ik allemaal op moet letten. Het had iets met Cas te maken ofso en snelheid, maar please explain....
Je moet opletten of je 100mhz of 133mhz geheugen nodig hebt (of zelfs 66mhz)... dat hangt van je mobo en cpu af. Wat voor mobo & cpu heb je?
En cas-2 is sneller maar ook duurder. Ik koop altijd gewoon het goedkoopste geheugen op pricewatch.... als het werkt dan werkt het vind ik, maar sommige mensen zweren echt bij kwaliteit merken zoals kingston en crusair enzo.......
En cas-2 is sneller maar ook duurder. Ik koop altijd gewoon het goedkoopste geheugen op pricewatch.... als het werkt dan werkt het vind ik, maar sommige mensen zweren echt bij kwaliteit merken zoals kingston en crusair enzo.......
Ik heb geen flauw idee wat voor moederbord ik heb
. Maar in ieder geval, ik had dus al eerder een plaatje gekocht maar toen gaf die een foutmelding over de cas. Iets met Cas 2 (of 3) latency.... dus moet ik een bepaalde cas hebben ofsow. In de bios kon ik dit namelijk niet veranderen..