Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 22:56
Heeft iemand hier ervaringen met werken bij Mediaan/ABS?
Op hun site (www.mediaan.nl) is niet al te veel informatie te vinden. Het enige dat vermeld wordt is:
Mediaan is een ICT bedrijf met vestigingen in Heerlen en Düsseldorf en is actief in:
  • het realiseren en beheren van maatwerkapplicaties (Oracle, JEE, .Net)
  • advies over (maatwerk)applicaties
  • ICT architectuur
  • programma- en projectmanagement van ICT innovaties
  • het daadwerkelijk veranderen van de integrale bedrijfsvoering
  • het implementeren van veranderingen in de integrale bedrijfsvoering
Mediaan heeft uitgebreide ervaring in de Telecom en Publieke sector, en is verder actief voor Industriële bedrijven, Onderwijs en Banken en Verzekeringen.
En:
Onze primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.
Onlangs is Mediaan/abs uitgeroepen als 'ICT-topwerkgever' als enige in Limburg en aangezien ik op zoek ben naar een goede werkgever in de regio Limburg lijkt me dit een mooi bedrijf op papier. Het bedrijf onderscheidt zich volgens een internationaal onderzoek naar arbeidsomstandigheden door 'prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden' en 'uitgelezen promotiekansen'. Ook op het gebied van innovatie en opleiding & training scoort Mediaan 'bovengemiddeld hoog'. Aldus een onderzoek van CRF.

Wie kan mij meer vertellen over dit bedrijf? Wat zijn de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden? Welke werksfeer? Maken ze alle beloftes van doorgroei kansen en opleiding & training waar? Etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 22:56
Is het zo'n grote onbekende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ken geen onderneming die zegt dat ze geen goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden hebben. Vraag je naar een salarisindicatie, dan loopt het begrip 'goed' nogal eens uiteen :X

Ga gewoon een gesprek aan met de onderneming, waarbij je deze vragen kunt stellen. Niet door daar rechtstreeks naar te vragen, maar door situaties voor te leggen en te vragen hoe daar mee om wordt gegaan. Regel dat je eens langs kunt komen om zodoende de sfeer op te kunnen snuiven. Ogen open houden dus. Verder alert zijn op het verschil tussen zeggen en doen. Misschien is het mogelijk eens te praten met een werknemer?

Kortom, alles wat een organisatie ook doet om te kijken of een potentiele werknemer bij de organisatie past en is wie hij of zij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-09 23:19
Hoi Spurlie,

Heb je ooit een indruk kunnen krijgen van Mediaan?
Het lijkt mij ook wel een interessant bedrijf om bij te werken.

Groetjes,