Heeft iemand hier ervaringen met werken bij Mediaan/ABS?
Op hun site (www.mediaan.nl) is niet al te veel informatie te vinden. Het enige dat vermeld wordt is:
Wie kan mij meer vertellen over dit bedrijf? Wat zijn de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden? Welke werksfeer? Maken ze alle beloftes van doorgroei kansen en opleiding & training waar? Etc. etc.
Op hun site (www.mediaan.nl) is niet al te veel informatie te vinden. Het enige dat vermeld wordt is:
En:Mediaan is een ICT bedrijf met vestigingen in Heerlen en Düsseldorf en is actief in:Mediaan heeft uitgebreide ervaring in de Telecom en Publieke sector, en is verder actief voor Industriële bedrijven, Onderwijs en Banken en Verzekeringen.
- het realiseren en beheren van maatwerkapplicaties (Oracle, JEE, .Net)
- advies over (maatwerk)applicaties
- ICT architectuur
- programma- en projectmanagement van ICT innovaties
- het daadwerkelijk veranderen van de integrale bedrijfsvoering
- het implementeren van veranderingen in de integrale bedrijfsvoering
Onlangs is Mediaan/abs uitgeroepen als 'ICT-topwerkgever' als enige in Limburg en aangezien ik op zoek ben naar een goede werkgever in de regio Limburg lijkt me dit een mooi bedrijf op papier. Het bedrijf onderscheidt zich volgens een internationaal onderzoek naar arbeidsomstandigheden door 'prima primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden' en 'uitgelezen promotiekansen'. Ook op het gebied van innovatie en opleiding & training scoort Mediaan 'bovengemiddeld hoog'. Aldus een onderzoek van CRF.Onze primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend.
Wie kan mij meer vertellen over dit bedrijf? Wat zijn de primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden? Welke werksfeer? Maken ze alle beloftes van doorgroei kansen en opleiding & training waar? Etc. etc.