Ik ben op het moment in bezit van een e6600 met stock koeler, maar de laatste tijd wordt hij veel warmer dan n jaar geleden (15 graden celcius), gekeken, en ja hoor, helemaal vol met stof.
Nou wil in een nieuwe processor koeler kopen, maar ik zit met een probleem. Ik was van plan een scythe infinity mugen te kopen. Maar na mijn kast opgemeten te hebben, kwam ik er achter dat hij niet past, tenzij ik mijn 25 cm sidefan er uit haal.
Ik vraag me af wat beter is voor de pc. De 25cm sidefan (zo heb ik 17,5cm ruimte) er afhalen en een mugen er op zetten. Of de sidefan laten zitten (zo heb ik maar 14,5 cm ruimte) en een kleiner koeler kopen. Welke raden jullie aan in dit geval?
Verder heb ik éen 12cm intake fan voor en éen 12 cm outtake fan achter.
Ik (ofja, mijn ouders) hecht veel waarde aan een stille koeler.
Ik heb een sharkoon rebel 9 value edition kast en heb socket 775.
Zelf zat ik te denken aan een scythe ninja mini, of zalman 9500, al zou ik liever een wat stillere/beter koelende koeler hebben.
Nou wil in een nieuwe processor koeler kopen, maar ik zit met een probleem. Ik was van plan een scythe infinity mugen te kopen. Maar na mijn kast opgemeten te hebben, kwam ik er achter dat hij niet past, tenzij ik mijn 25 cm sidefan er uit haal.
Ik vraag me af wat beter is voor de pc. De 25cm sidefan (zo heb ik 17,5cm ruimte) er afhalen en een mugen er op zetten. Of de sidefan laten zitten (zo heb ik maar 14,5 cm ruimte) en een kleiner koeler kopen. Welke raden jullie aan in dit geval?
Verder heb ik éen 12cm intake fan voor en éen 12 cm outtake fan achter.
Ik (ofja, mijn ouders) hecht veel waarde aan een stille koeler.
Ik heb een sharkoon rebel 9 value edition kast en heb socket 775.
Zelf zat ik te denken aan een scythe ninja mini, of zalman 9500, al zou ik liever een wat stillere/beter koelende koeler hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door aicaramba op 03-07-2008 17:08 ]