Heb al een idee, of idd autosloop in den haag, mocht dat nix worden heb ik nog een oplossing. Een stuk aluminium van 100mm x 140 mm x 20mm daar een soort meander uitfrezen, en daar een plaat op leggen. Die van die ijskast is OOK een goed idee idd!
ik weet nog wel grof vuil in scheveningen.
Het probleem is dat ik een budget van MAX 50,- heb voor de hele waterkoeling, wellicht iets meer maar dan ligt het project still todat ik weer ff in de PLUS sta met m`n rekening. [grml waarom mag je maar 3 maanden rood staan

]
Morgen maak ik in iig het waterblok, zal later wel ff de bouwtekening hier neerzetten.
Update
Hier zijn de pics, heb m`n waterblok gewijzigd zodat er meer water over de core stroomt, wellicht ietwat ten koste van de waterflow, maar het zei zo. TEvens gebruik ik 6mm holes. vraag me af of het genoeg is, kan evt op groter overstappen. FF over na denken. Iemand die nu al weet dat dit te weinig is?
Nb het water wordt dus links in het midden aangevoerd, en rechtsmidden afgevoerd. Met wat moeite kan ik zonder de bouwtekening te veranderen overstappen op 12mm buizen. Let wel dat de diepte van de buis 10mm is, dus dat er op zich nog een redelijk flow kan zijn. aan andere kant is het wellicht beter de flow in het blok zo groot mogenlijk te kunnen houden..
Second update
Ok de diameter wordt dus 8mm van de frees.
echter ik weet nog ff niet welk model ik ga gebruiken voor de flow van het water.
Third update
neem diameter van 8mm en dit model. PUNT!

en je d8 dat dit vaak updated is? site is ong 12 keer updated grmbl.