Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista] Foutmelding bij installatie

Pagina: 1
Acties:

• perejoseph
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:29
Ik heb vorige week zaterdag een nieuwe pc gekocht met volgende specificaties:
Intel Quad Q6600
MSI P45 NEO-F
Corsair 2048MB,DDR2,800Mhz TWINX PC6400
MSI 9600GT HDMI 512Mb
Seagate 500Gb 7200rpm SATAII 32MB
SAMSUNG 22x DVD-Rewriter (S223F)
Aangezien ik Windows Vista via Academic Download heel goedkoop kon downloaden heb ik daarvan natuurlijk gebruik gemaakt :D. Na verwerking van mijn gegevens kon ik dus eindelijk Vista op een dvd branden (iso) en installeren. Maar als ik de installatie wil starten staat er "Windows bestanden worden geladen" met een laadbalkje eronder. Daarna vermeld hij volgend foutmelding:
0XC0000098
windows\system32\ntoskrnl.exe is missing or incorrupt.
Ik heb al veel gezocht via google en op microsoft's website maar daar staan vooral problemen met windows xp en/of Windows Vista SP1.
De Windows die ik heb gedownload is Vista Ultimate 64bit NL

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:13

William/Ax3

We are Starstuff

Iso al een keer opnieuw proberen te branden op een lagere brand snelheid + data verification? Wat gebeurd er als je de iso mount en dan dat bestand ervan af kopieert? Je zal eerst volgende moeten uitsluiten.

1. Iso is die corrupt? Zo ja opnieuw downloaden.
2. Dvd corrupt? Opnieuw branden.
3. De dvd speler in de nieuwe pc leest je gebrande dvv niet goed. Probeer eens een andere.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Verwijderd

Je kan eens met Virtual PC proberen: http://www.microsoft.com/...C0B40A73B6&displaylang=en

Verwijderd

Je kunt eens kijken of er ergens in je bios Sata Native Support staat.
Dit moet je dan Disablen, deze zal waarschijnlijk op enable staan.

Daarna zal het denk ik wel werken.
Vind je het te lijp om in je bios te rommelen, probeer dan zoals Cyberblizzard al zei,
je ISO te testen via VMware of VPC