Mensen,
sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Behringer bcd 3000.
Echter, ik krijg deze niet aan de praat.
De situatie is als volgt:
Behringer 3000
Pc
2 geluidskaarten
Traktor 3 (bijgeleverd)
Audio set aan computer (5.1.)
Hoe kan ik dit nu aan de praat krijgen?
In het begin na de installatie deed het programma het, en functioneerde het paneel op de software. Na ik ermee ben gaan klooien (kabeltjes wisselen, bezig gaan met het control panel) werkt het niet meer.
Erg jammer, omdat ik er nog geen 5 minuten mee kon draaien.
Ik heb de behringer 3000 aangesloten met 2 tulp stekkers in de master out, deze gaan naar de geluidskaart (van 2 naar 1 stekker dus), (echter weet niet welke ingang? rood of groen? microfoon of input?) Geluidskaart 1, of 2? Asio/ Wdm / Midi? Standard of advanced in het bijgeleverde programma?
ik heb de handleiding al doorgenomen, maar kom er niet uit, hoop op jullie hulp.
Even kort samengevat, hoe de 3000 aansluiten op de pc? met 5.1. soundkaart?
Als er vragen zijn hoor ik dit graag.
sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een Behringer bcd 3000.
Echter, ik krijg deze niet aan de praat.
De situatie is als volgt:
Behringer 3000
Pc
2 geluidskaarten
Traktor 3 (bijgeleverd)
Audio set aan computer (5.1.)
Hoe kan ik dit nu aan de praat krijgen?
In het begin na de installatie deed het programma het, en functioneerde het paneel op de software. Na ik ermee ben gaan klooien (kabeltjes wisselen, bezig gaan met het control panel) werkt het niet meer.
Erg jammer, omdat ik er nog geen 5 minuten mee kon draaien.
Ik heb de behringer 3000 aangesloten met 2 tulp stekkers in de master out, deze gaan naar de geluidskaart (van 2 naar 1 stekker dus), (echter weet niet welke ingang? rood of groen? microfoon of input?) Geluidskaart 1, of 2? Asio/ Wdm / Midi? Standard of advanced in het bijgeleverde programma?
ik heb de handleiding al doorgenomen, maar kom er niet uit, hoop op jullie hulp.
Even kort samengevat, hoe de 3000 aansluiten op de pc? met 5.1. soundkaart?
Als er vragen zijn hoor ik dit graag.