Mails en mappen niet te openen in Hotmail

Pagina: 1
Acties:

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Topicstarter
Hoi,

ik heb sinds eergisteren een probleem met mijn hotmail. Ik zal even precies uitleggen wat er gebeurt:

- ik log in, dat gaat gewoon zoals het hoort en ik kom mijn hotmail in ( live the light versie )

- ik zie dat ik nieuwe emails heb in mijn inbox

- ik klik op een nieuw binnengekomen mailtje

- hierna verschijnt er links onderin een geel balkje met daarin de melding " bezig met je verzoek "
Vervolgens gebeurt er helemaal niks meer. Het mailtje opent dus niet !

Ik heb dit probleem zomaar in 1x gekregen, heb dat balkje nog nooit gezien en kon gewoon altijd mijn mail normaal lezen.

Wat heb ik gedaan:

- ik werkte vanuit firefox 3.0 (al enige tijd zonder problemen) en heb het dus ook in IE 7 geprobeerd te, maar heb exact hetzelfde probleem.

- gezocht op internet naar dit probleem, maar kwam dit exacte probleem niet tegen.
- ik heb geprobeerd te "upgraden" naar de NIET light live versie, maar daar kom ik nu helemaal niet in. Die blijft hangen op het LAAD scherm. Dus maar weer terug naar de light versie via het linkje onder het LAAD scherm.

- gekeken of ik alleen maar het probleem had bij mijn emails lezen, maar ik kwam erachter dat ik ook nog eens geen mappen kan openen. Krijg alleen maar die melding en verder noppes.

- mail versturen werkt daarentegen weer wel !! Raar maar waar .....

Ik heb een screenshot gemaakt van de melding ..... Wie o wie heeft hulp hiervoor ??? Ik heb belangrijke mailtjes gekregen van mensen die ik wil / moet lezen !!

hier is het plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img385.imageshack.us/img385/7866/hotmailur8.th.jpg

linksonderin zie je met rood omcirkeld, de melding die ik krijg....

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Anyone ?

Het probleem is er nog steeds ! En ik ben nog steeds zoekende naar een oplossing !

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Tempbestanden + cookies weggooien? Browsers opnieuw installeren (default settings)? PC opnieuw installeren?

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Net firefox gedeinstalleerd, alle instellingen / profieltroep laten verwijderen. Daarna handmatig overgebleven mapjes weggegooid ....Opnieuw fixefox geinstalleerd ... Geen enkel verschil. Leek me ook al sterk dat dit het probleem zou verhelpen, maar was het proberen waard. IE7 nu ook verwijderen en opnieuw installeren lijkt me dan ook geen optie.

Dit probleem ligt echt bij hotmail lijkt mij. Er is iets van functionaliteit bijgekomen ofzo, maar of ik daar nu blij mee moet zijn ... :|

Er zullen toch wel meer mensen zijn met dit probleem ?

Ik heb net een nieuw account aangemaakt, puur om te zien of het probleem zich daar ook voordoet. En je raadt het al .... ZELFDE probleem. Het enige is (ik heb nog niks aan instellingen veranderd) dat de melding in het engels is ... " working on your request" . Dus dit is echt iets in hotmail.

En pc opnieuw installeren lijkt me wel een hele grote ingreep voor zoiets als dit ...

[ Voor 20% gewijzigd door JediUberknaft op 04-07-2008 16:32 ]

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11 14:46
Ik heb precies hetzelfde probleem, helaas heb ik nog geen oplossing gevonden. :(

Verwijderd

Wellicht accepteert hotmail geen GET meer ofzo.

Doe eens CTRL-F5. Het lijkt zo'n beetje als dezelfde (hangende, niets doende) kuren zoals hyves bijv. Alsof er een onderdeel uit de site ligt.

• Sefaex
Ik heb een oplossing gevonden, nou oplossing. Ik heb ad muncher (add blocker )uitgeschakeld. En nu werkt hij weer. Alleen zie ik wel al die kutbanners, nu maar hopen dat ik met adblock plus wel me e-mails kan bekijken..

• Sefaex
Voor de mensen met hetzelfde probleem, je kan in admuncher gewoon een nieuwe filter toevoegen.

http://mail.live.com (no filtering on URL) zo kan je admuncher blijven gebruiken, en werkt hotmail gewoon weer.

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Hey, sorry voor late reply. Ik ga dit gelijk allemaal uitproberen. Ik heb inderdaad ook Ad muncher.

Ik laat het snel weten !!! Thanks in ieder geval !!

** update **

Ik heb het geprobeerd met eerst Ad Muncher uitzetten, en toen werkte het idd weer goed. En daarna 2 nieuwe filters gemaakt, maar helaas dan toch nog het probleem. Maar goed, ik weet nu in ieder geval waar het vandaan komt ! Thanks !

[ Voor 45% gewijzigd door JediUberknaft op 10-07-2008 17:40 ]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 22:26

ThaHandy

Discovery Channel

ik had dus dat ook met ad-muncher, maar sins 2 dagen werk dat ook niet meer

niet een "firewall" aan staan ad-muncher uit en bij "bezig met je verzoek" blijft het nog steeds hangen,
IE6 en FF3 :(

wat voor vage code gebruiken ze nou weer bij MS?

[ Voor 13% gewijzigd door ThaHandy op 15-07-2008 16:20 ]

• JediUberknaft

JediUberknaft

Topicstarter
Ik begrijp het ook niet nee. Nu elke keer maar Ad muncher uitzetten als ik naar mijn hotmail ga.

zo werkt het gewoon, maar lastig is het wel.
Pagina: 1