Sinds ik een experiamodem ST780 van de KPN heb geinstallleerd (voorheen had ik een kabel internet aansluiting) Is het niet meer mogelijk om mijn mail te versturen.
Aan de instellingen heb ik niets veranderd, dus ik ga er vanuit dat dit met de instellingen van de firewall van de experiabox ligt.
ik heb poort 25 al geforward, maar dit mocht helaas niet baten.
Mijn smtp instelling is smtp.jolmers.com, mijn server heeft authentication nodig (niet encrypted). Maar ik kan na een dag prutsen helemaal niets vinden wat tot een oplossing leidt.
Ivm de beperkte instellingen van mijn experiabox, kan ik ook niet bijvoorbeeld een router (wrt54GL) in een DMZ plaatsen om daar de verbinding mee te maken en dar dan eea in te configureren.
Iemand dit probleem al eens eerder gezien, en er een oplssing voor gevonden?
De error die ik krijg is 0x80042109.
Ook het aanzetten van UPnP helpt helaas niet
Aan de instellingen heb ik niets veranderd, dus ik ga er vanuit dat dit met de instellingen van de firewall van de experiabox ligt.
ik heb poort 25 al geforward, maar dit mocht helaas niet baten.
Mijn smtp instelling is smtp.jolmers.com, mijn server heeft authentication nodig (niet encrypted). Maar ik kan na een dag prutsen helemaal niets vinden wat tot een oplossing leidt.
Ivm de beperkte instellingen van mijn experiabox, kan ik ook niet bijvoorbeeld een router (wrt54GL) in een DMZ plaatsen om daar de verbinding mee te maken en dar dan eea in te configureren.
Iemand dit probleem al eens eerder gezien, en er een oplssing voor gevonden?
De error die ik krijg is 0x80042109.
Ook het aanzetten van UPnP helpt helaas niet
adr opleidingen en meer adr opleidingen