Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Word 2007] Nummering achter kop

Pagina: 1
Acties:

• ejwagenvoort
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:57
Ik heb vele manieren geprobeerd, waaronder gespeeld met marges, tabs en uitlijnen, maar ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar om de nummering achter een kop of item te plaatsen. Ook op Google kon ik er niets over vinden (niet in NL als in EN) Deze manier van nummeren is gebruikelijk bij sommige wetenschappelijke literatuur.

Voorbeeld:

Formule A (1)
Formule B (2)

waarbij het getal tussen haakjes automatisch aangemaakt moet worden en uitgelijnd moet zijn aan de rechterkant van de pagina.

• ejwagenvoort
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:57
Niemand?

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-11 13:43
Bij formules voeg ik altijd een veldcode SEQ in: Insert > Field ... ; vervolgens Seq kiezen en een eigen verzonnen naam invullen in de field code (bijvoorbeeld "SEQ formule"). Deze code copy/paste ik dan naar achter de andere formules. Meestal maak ik ook een apart opmaakprofiel voor formules, waarbij ik de witruimte boven en onder definieer en een rechts uitgelijnde tab voor de nummering instel. Op deze manier houd ik de meeste controle over de nummering.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange