Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[WP plugin] NextGen gallery in de sidebar

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey jongens,

Het gaat om de wordpress plugin NextGen Gallery, deze wil ik in de sidebar zetten van me site, maar het wil maar niet lukken om 'm aan de praat te krijgen. Na lang googlen kom ik tot deze code:

<?php
if (function_exists("nggSlideshowWidget"))
{ nggSlideshowWidget($galleryID,$Width,$Height); }
?>

maar geen idee wat ik met deze code aanmoet, moet deze in de sidebar? moet ik dingen erbij schrijven etc? Kan iemand me helpen

Het is een best specifieke vraag, dus tja ik hoop dat er mensen zijn die het toevallig weten

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Volgens mij moet je dat via het WP config panel doen. Design > Widgets en dan de Sidebar selecteren in de dropdown. Dit soort vragen horen hier trouwens niet thuis, zie ook de FAQ.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We doen hier niet aan quickfixes. Wat heb je zelf al geprobeerd? Gezocht? Gevonden? En heb je je al eens gewoon in de documentatie of andere materie verdiept? En zo ja, waarom zien we dat dan niet terug in je topic? Neem eens een kijkje in onze Programming Beleid Quickstart, waarin je zult lezen dat we toch echt heel wat meer verwachten van een topicstart ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.