Bosmonster schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:49:
[...]
Ik vind dat je een beetje snel bent met je beoordeling. Je kent de situatie en de personen niet, dus wie ben jij om dit soort oordelen te gaan geven?
Als die betaald krijgt, weet je niet hoeveel. Veel zal het niet zijn, dus kunnen ze ook niet teveel verwachten, zeker als ze weten dat ze geen professional inhuren. Frames zijn misschien niet handig, maar het is nog steeds een bruikbare website die geleverd wordt. Maar misschien is het wel een vriendendienst.
M.a.w. hou je even lekker in, ipv met termen als 'bedonderen' en 'flessen' te gaan lopen gooien..
Ach, mischien had ik het wat moeten sugarcoaten, misschien niet. Het was in ieder geval niet de bedoeling om de TS te
veroordelen, ten oogste iets te
beoordelen, ik heb ook niets tegen de TS. Als het wel zo overkwam, dan mijn excuses.
Feit blijft toch een beetje dat het niet uit maakt hoeveel je ergens voor betaald, je verwacht op z'n minst iets wat aan de basisbehoeften voldoet. Maar dat is het punt, zoals de website nu is, is 'ie niet bruikbaar. Als het alleen wat schoonheidsfoutjes waren, ach. Maar er zijn issues mee die komen doordat er (procentuele) framesets gebruikt worden. En dan maakt het niet uit of het bedrijf hem een ton heeft beloofd of één schamele cent, iets dat niet werkt, werkt niet.
Zelfs bij een aansteker van 20 cent verwacht ik dat er een vlammetje uit komt, niet dat ik eerst gebukt moet zitten op de grond met m'n jas over m'n hoofd voordat 'ie 't doet.
En als het een vriendendienstje is, ach, dan zou ik als ik hem was toch maar even zeggen dat men beter ergens anders een website kan regelen die iets meer met de tijd mee is, want ik krijg de indruk dat de TS het eigenlijk helemaal niet leuk vindt om te doen (aangezien 'ie aangeeft dat het "z'n laatste site ooit" zal zijn). En ook als het gratis is heeft het bedrijf er niets aan als het niet werkt.
Daarnaast heeft H004 een stuk HTML en CSS gepost wat zo geknipt en geplakt kan worden, en de TS zo van de problemen af is. Maar dat vind de TS dan teveel moeite? Dat vind ik toch een beetje naar, doe het zo goed als je kunt (en met klant en klare css + 2 uurtjes op w3schools kan een kind de was doen), of maak die site anders helemaal niet.
Het is ook een beetje de TS behoeden, althans, vanuit dat idee had ik de reactie geschreven. Op het moment dat het bedrijf straks problemen aan de website ontdekt, dan zal de TS toch telefoontjes krijgen om het op te lossen. Of hij er nou voor betaald is of dat het een vriendendienst was, dat maakt in zo'n geval vaak niets uit, die telefoontjes krijgt hij toch wel. En als hij dan aangeeft dat 'ie liever niet meer HTML wilt werken, dan lijkt het me verstandiger als de problemen (naast de witte lijnen) er in ieder geval uit zijn, zodat hij het hoofdstuk netjes af kan sluiten.
Maar ja, een deel van die problemen zijn juist ontstaan door het gebruik van (procentuele) framesets...
[
Voor 35% gewijzigd door
DiSiLLUSiON op 04-07-2008 06:25
]