Hallo,
Ik zoek een programma waarmee je MSI pakketen kunt maken. Ik heb al verschillende programma's gebruikt die dit zouden moeten kunnen, maar tot nu toe is het me nog niet gelukt.
Deze programma's heb ik geprobeerd:
MSI Package Builder
MSI Studio Pro
Veritas WinINSTALL LE
Smart Install Maker
En op google zoeken heeft me verder ook niet veel opgeleverd.
Waarom wil ik dit: Wij willen software distribueren via een GPO, zodat een gebruiker op een computer zich aanmeld ook meteen de software krijgt die hij nodig heeft. Maar dit gaat alleen goed (voor zover ik weet) als je van MSI gebruik maakt. EXE bestanden kan ook wel, maar dan moet je weer met scripts gaan werken en dat wil ik juist voorkomen.
Hebben jullie hier ervaring mee en welke programma's zijn hiervoor geschikt.
Alvast heel erg bedankt
Ik zoek een programma waarmee je MSI pakketen kunt maken. Ik heb al verschillende programma's gebruikt die dit zouden moeten kunnen, maar tot nu toe is het me nog niet gelukt.
Deze programma's heb ik geprobeerd:
MSI Package Builder
MSI Studio Pro
Veritas WinINSTALL LE
Smart Install Maker
En op google zoeken heeft me verder ook niet veel opgeleverd.
Waarom wil ik dit: Wij willen software distribueren via een GPO, zodat een gebruiker op een computer zich aanmeld ook meteen de software krijgt die hij nodig heeft. Maar dit gaat alleen goed (voor zover ik weet) als je van MSI gebruik maakt. EXE bestanden kan ook wel, maar dan moet je weer met scripts gaan werken en dat wil ik juist voorkomen.
Hebben jullie hier ervaring mee en welke programma's zijn hiervoor geschikt.
Alvast heel erg bedankt