Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Thunderbird] crashed na ophalen mail

Pagina: 1
Acties:

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
Sinds eergisteren crashed mijn Thunderbird (2.0.0.14) continu, na enkele seconden, meestal vlak nadat ie mijn mail van mijn accounts heeft binnengehaald. Ik draai dit op een up-to-date XP installatie.

Dit staat in de systeemlog onder het ´Toepassing´ kopje:

1e vermelding: Fout-bucket 743975063.

2e vermelding: Vastgelopen toepassing: thunderbird.exe, versie: 1.8.20080.42104, vastgelopen module: ntdll.dll, versie: 5.1.2600.2180, vastgelopen op: 0x00011e58.

Is er misschien een bij jullie bekend issue sinds deze week?

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

Verwijderd

BoGhi schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:22:
Sinds eergisteren crashed mijn Thunderbird (2.0.0.14) continu, na enkele seconden, meestal vlak nadat ie mijn mail van mijn accounts heeft binnengehaald. Ik draai dit op een up-to-date XP installatie.

Dit staat in de systeemlog onder het ´Toepassing´ kopje:

1e vermelding: Fout-bucket 743975063.

2e vermelding: Vastgelopen toepassing: thunderbird.exe, versie: 1.8.20080.42104, vastgelopen module: ntdll.dll, versie: 5.1.2600.2180, vastgelopen op: 0x00011e58.

Is er misschien een bij jullie bekend issue sinds deze week?
Jazeker [en dan roep ik niet flauw de hypotheker.. ;) ] Maar hier heb ik hetzelfde probleem met thunderbird. Het ophalen van mail van de pop-account gaat goed, haal ik echter de mail op van mijn hotmail/live-accounts [via de webmail extenties webmail v1.2.3 en webmail-hotmail v1.2.15] dan geeft thunderbird eerst de melding "verbinding local host timed out en komt dan bij het afsluiten met exact dezelfde melding die jij krijgt. Ben benieuwd of hier meerderen mee te maken hebben en eventueel een oplossing weten.

Verwijderd

Was ik weer even. Ik weet niet hoe ik mijn post moet editten. Maar ik ben nog even verder gaan zoeken voor mijn probleem en misschien ook dat van jou. Maar ik heb een nieuwere versie van de hotmail extensie opgehaald en nu werkt thunderbird weer als een zonnetje. het is nu versie ; hotmail 1-2-17.xpi. Hier heb ik m gevonden en daarna een link naar google waar er meerdern zijn die het probleem hebben. Misschien helpt je dat verder.

http://ftp.osuosl.org/pub/mozdev/webmail/
http://www.google.nl/sear...+crash+&btnG=Zoeken&meta=

• Silvan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 13:18
Bedankt voor de oplossing! Ik had precies het zelfde probleem. Hij is (nog) niet gecrashed na het installeren van de nieuwe versie van de hotmail plugin.

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
Hij doet 't goed met die nieuwe add-on, dank je :-)

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN