Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2000] bij typen komt er automatisch tekst te staan

Pagina: 1
Acties:

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:18

Tuumke

Shingaling?

Topicstarter
Beste Tweakerts,

Ik zit met een, voor mij, raar probleem.
Zodra ik e-mail in outlook 2000 forward of reply,
en ik wil de tekst iets aanpassen van het ontvangen e-mail, krijg ik automatisch mijn naam bij alles wat ik type.
Als ik dus iets wil wijzigen krijg ik ineens [Tuumke] er tussen te staan.
Ik heb bijna alle opties al doorlopen maar ik kan niets vinden waar het mee te maken kan hebben.

Het probleem vind ik lastig te omschrijven in google om ook maar ergens op te zoeken. En heb tweakers topics al afgezocht op outlook 2000. Dat waren er aardig wat, maar kwam niets tegen wat ook maar iets op mijn probleem lijkt.

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:14

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Dat is een optie, kun je ergens aan (en dus ook weer uit :)) zetten. Heb hier geen outlook zwatoezend, dus even zoeken in de opties, ergens bij de e-mail options en dan iets van "mark my comments with"

[ Voor 22% gewijzigd door hufkes op 03-07-2008 10:43 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Klinkt idd als de variant op trackchanges.

CSA => OFF

Uit nieuwsgierigheid: welke zoektermen gebruikte je? Zoeken op alleen 'Outlook 2000' heeft natuurlijk geen zin. Maar de eerste hit van mijn eerste zoekopdracht was al raak :D [google=outlook name in reply] -> http://www.dummies.com/Wi...id-1944,subcat-USING.html
Maar ik ben de eerste om te bekennen dat dat eeeuhm net zoveel geluk als wijsheid is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tuumke
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-10 20:18

Tuumke

Shingaling?

Topicstarter
F_J_K schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:49:
Klinkt idd als de variant op trackchanges.

CSA => OFF

Uit nieuwsgierigheid: welke zoektermen gebruikte je? Zoeken op alleen 'Outlook 2000' heeft natuurlijk geen zin. Maar de eerste hit van mijn eerste zoekopdracht was al raak :D [google=outlook name in reply] -> http://www.dummies.com/Wi...id-1944,subcat-USING.html
Maar ik ben de eerste om te bekennen dat dat eeeuhm net zoveel geluk als wijsheid is.
thnx! opgelost! :)
zoals ik al aangaf, had ik geen idee waar ik op moest zoeken.

[WhatPulse Profiel] [ Tuumke's n00by website]