Toon posts:

Socket S1 processor kopen, waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoek toch beëindigd als nog bedankt voor de moeite!
Ik ga toch maar volgend jaar een hele nieuwe laptop kopen, wilde sowieso al een nieuwe voor DVI/HDMI!

Na aardig wat dagen zoeken, zoeken en nog eens zoeken..

Concludeer ik, ik kan het niet vinden, echter zijn er misschien wel mede tweakers die het al een keer eerder hebben gedaan.

Ik wil graag een, AMD Turion 64 X2 TL-56 aanschaffen kan echter nergens iets vinden en alleen op newegg een absurd dure vinden. (en ik heb geen zin in eBay/marktplaats)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 10:30 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd

Topicstarter
En voor die prijs koop ik een hele laptop met zo'n processor.. hits op google bieden niet veel uitkomst.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:21:
[...]

En voor die prijs koop ik een hele laptop met zo'n processor.. hits op google bieden niet veel uitkomst.
Het is niet goedkoop, daar heb je gelijk in natuurlijk. Maar ze zijn er wel te vinden in ieder geval. Die dingen zijn natuurlijk schaars omdat ze nooit mainstream zijn geworden. Dus dan is een hoge prijs te verwachten.

Verwijderd

Topicstarter
Ja denk dat ik maar gewoon nog een jaartje moet aan rommelen en dan maar eens een leuke Core 2 laptop moet gaan aanschaffen bied veel meer voor minder.

Laat maar gewoon nog een jaartje aanrommelen met deze laptop! (wilde sowieso al een nieuwe voor DVI/HDMI)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:55
Tsja het is een laptop CPU en die wordt niet boxed verkocht. Mede omdat weinig mensen hun laptop upgraden is de vraag ook niet hoog. NewEgg heeft blijkbaar wel een tray liggen, maar die zal voor hun ook risico meenemen door de lage vraag. Dat verklaart de hoge prijs.

Tsja en als je niet via marktplaats ed een 2e hands Turion 64 X2 wil gaan aanschaffen (wat er 2 jaar na introductie wel inzit met kapotte laptops) dan wens ik je heel veel succes :| . Dat laatste lijkt me namelijk de enige manier om goedkoop zo'n CPU te scoren.
Pagina: 1