Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe werkt een ban

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-11 02:43
Zijn er naast behalve IP-bans ook andere mogelijke bans? En hoe werkt dat dan?

Ik snap er even de ballen niet van. IP met succes omzeilt met Tor en opeens er niet meer opkomen met Tor. Is er dan een andere manier die ze gebruiken om je toch te weren?

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-11 22:56
Net als je vorige topic.
We gaan je hier niet helpen met het omzeilen van beveiligingen.

[ Voor 18% gewijzigd door mhoogendam op 03-07-2008 07:55 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat dacht je van simpelweg een username en password?
Is een relatief makkelijke oplossing voor. Stuur een aardig mailtje naar de beheerder en vraag of ze je willen unbannen.

Verwijderd

koektrommeltje schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 07:47:
Zijn er naast behalve IP-bans ook andere mogelijke bans? En hoe werkt dat dan?

Ik snap er even de ballen niet van. IP met succes omzeilt met Tor en opeens er niet meer opkomen met Tor. Is er dan een andere manier die ze gebruiken om je toch te weren?
Wat heb je uitgespookt en over welke site hebben we het hier?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik kan helaas ook niets anders doen dan mij aansluiten bij bovenstaande opmerkingen. Er is een goede mogelijkheid dat de site in kwestie nog andere truukjes gebruikt om je te herkennen; en je daarom blijft herkennen. Het omzeilen daarvan valt, zoals al gezegd, buiten de GoT policy en vragen daarover worden daarom niet gewaardeerd op dit forum. Net zoals het heropenen van een gesloten topic trouwens :) Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.