Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bericht-text typen op een forum verschijnt met vetraging?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De volgende website doet heel raar> Soulstrut.com Zodra ik inlog en een berichtje typ in het venster, verschijnt de tekst op het scherm met heel veel vertraging! Wie weet waar dit door komt? Ik kan nu niet testen of het aan mijn pc ligt of aan die website.

Ik gebruik WinXp-SP2, IE, geen javascript aan, Alleen deze website "soulstrut.com" doet raar. Waar kan dat aan liggen?

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik moest aardig lachen om jouw startpost. ;)
Als je zoals je zelf aangeeft er alleen last van hebt op die site, zou het dan denk je ook niet volgens jouw aan die site kunnen liggen?
Als je er echt last van hebt, zou ik je adviseren contact op te nemen met de webmaster/sitebeheerder van die site en er daar naar vragen...
Tot slot; wil je bijvoorbeeld uitsluiten dat het niet aan jouw computer ligt, probeer dan eens voor de gein op school/werk, buren, vrienden ofzo in te loggen. Als zij er opeens geen last van hebben, pas dan kun je hier komen aankloppen zodat we je misschien kunnen helpen.

[ Voor 36% gewijzigd door LightTwi op 03-07-2008 03:38 ]