Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:42
Ik weet niet of ik de vraag al is gesteld, ik kon het in ieder geval niet vinden.
Ik heb een tomtom one 30 series gekocht, ik heb een probleem met mapshare. In het scherm van tt-home (de map share status indicator, was een plug in) staat dat er 26828 kaart correcties klaar staan. Als ik daar op druk zegt die uiteindelijk dat er geen updates zijn :? Doe ik iets niet goed??
-Mijn gegevens:
kaart:
western europ v720.1802 (is de nieuwste dacht ik)
-Ik heb opties aangevinkt bij de downloadconfiguratie van map share
-Ook als ik een correctie toepas, bijvoorbeeld dat je op de a13 maar 100 mag en niet 120 dan detecteert tt-home die niet. (wel aangevinkt dat mijn correctie mogen worden geupload).

Iets wat mij ook opviel is dat er in het menu van tt-home de optie download map share staat, maar als ik mijn tomtom connect dan verdwijnt dit.

[ Voor 14% gewijzigd door trabbit op 03-07-2008 01:01 ]

• trabbit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:42
Ik heb zelf de oplossing zo te zien gevonden. Je moet in tt-home extra>tt-home voorkeuren daar moet je deelvoorkeuren aanvinken.

Edit:
Blijkt toch niet zo te zijn ik krijg nu wel een download te zien van 0,6 mb correcties maar het installeerd hem, maar als ik vervolgens nog een keer kijk staat die er weer. Krot om er word helemaal niks ge"installeerd.

[ Voor 47% gewijzigd door trabbit op 03-07-2008 11:24 ]

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Neem eens contact op met TomTom support, want dit probleem komt vaker voor. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||