iPod opladen zonder 12v autolader

Pagina: 1
Acties:
  • 753 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04-2020
Denk dat de titel al genoeg verraad.

Iemand een oplossing hoe ik dit op kan lossen?

Of iemand ervaring met een dergelijke oplossing:
Afbeeldingslocatie: http://www.autotoys.com/pics/thumbs/t_AUXPDRCA.gif

Nu heb ik werkelijk geen ervaring met "auto accu stroom" en in hoeverre zulke oplossingen "veilig" zijn, voor zowel mijn ipod alswel de auto.

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
meschien toch iets meer info, hoewel ik gok dat je je Ipod op wil laden zonder autolader in een auto.
Komt dat omdat de autolader dan in gebruik is of wil je een plugje moden zodat er een vate kabel in je auto zit voor de ipod ?

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra
gulie schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:28:
meschien toch iets meer info, hoewel ik gok dat je je Ipod op wil laden zonder autolader in een auto.
Komt dat omdat de autolader dan in gebruik is of wil je een plugje moden zodat er een vate kabel in je auto zit voor de ipod ?
Komt erop neer dat ik mijn bedrading van mijn ipod kwijt wil. Nu loopt er eentje vanuit m'n ipod naar m'n voorkant van mijn autoradio en (soms) een om mijn ipod op te laden via de 12V sigarettenaansteker.
Ik kan mijn ipod aan de achterkant aansluiten met zoiets, alleen dan zit ik nog met de stroom.

::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Laatst online: 01:03
wat voor oplossing zoek je? moet de ipod met bedrading uit het zicht? wat voor autoradio heb je?
pioneer, kenwood, alpine hebben eigen kastjes met ipod interface, zodat alles bestuurt wordt vanuit de radio. verder heb je ook nog apparaten als de ice-link, deze kan je ipod ook opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra
jpvk007 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:51:
wat voor oplossing zoek je? moet de ipod met bedrading uit het zicht? wat voor autoradio heb je?
pioneer, kenwood, alpine hebben eigen kastjes met ipod interface, zodat alles bestuurt wordt vanuit de radio. verder heb je ook nog apparaten als de ice-link, deze kan je ipod ook opladen...
sony autoradio, de icelink ken ik ja. Alleen voor € 150 vind ik dit geen oplossing.

Ik wil dus juist dat ik mijn ipod kan blijven besturen vanuit mijn ipod, niet vanaf de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

KolNedra schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:58:
[...]

sony autoradio, de icelink ken ik ja. Alleen voor € 150 vind ik dit geen oplossing.

Ik wil dus juist dat ik mijn ipod kan blijven besturen vanuit mijn ipod, niet vanaf de radio.
We willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang :)
Ik heb een denson ipod link met de radio in mijn honda. Laden, bediening op de ipod zelf OF via de radio werkt allemaal.

Alle functionaliteit willen (naar eigen inzicht) en er 'niets' voor over willen hebben botst nu eenmaal vaak.
Je kan natuurlijk ook op zoek naar een nieuwe autoradio met iPod interface. Ben je ook in 1 keer klaar.

Wat zegt de fabrikant van jouw plaatje? Wat is trouwens de laadspanning voor een ipod. In jouw kabel zit een zekering, dus er is wel wat veiligheid.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KolNedra
BlaTieBla schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:50:
[...]

We willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rang :)
Ik heb een denson ipod link met de radio in mijn honda. Laden, bediening op de ipod zelf OF via de radio werkt allemaal.

Alle functionaliteit willen (naar eigen inzicht) en er 'niets' voor over willen hebben botst nu eenmaal vaak.
Je kan natuurlijk ook op zoek naar een nieuwe autoradio met iPod interface. Ben je ook in 1 keer klaar.

Wat zegt de fabrikant van jouw plaatje? Wat is trouwens de laadspanning voor een ipod. In jouw kabel zit een zekering, dus er is wel wat veiligheid.
Heb er natuurlijk wel iets voor over. Maar mijn huidige situatie werkt. Alleen het oog wil ook wat.

Bovenstaande kabel komt van amerikaanse bodem, heb nog niet gezocht in Nederland naar een dergeijke oplossing. Maar op de pagina hebben ze het wel over "de ideale oplossing". Maarja.

Misschien toch maar over naar een ice>link oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of cablejive kabels? *spam*

[ Voor 49% gewijzigd door RobIII op 10-05-2010 21:37 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.