ik heb een probleem met mijn 2e monitor. Ik heb op mijn ATI HD 2900 XT 2 beeldschermen aangesloten Samsung 24"en plasmascherm, allebei via DVI, naar de plasma (Pioneer 5080XA) loopt een DVI-HDMI kabel. Alles werkte perfect tot ik gisteren even de 2e monitor (plasma) via Ultramon heb gedisabled. Ik was even C&C aan het spelen en kon door de 2e monitor niet naar rechts scrollen. Maar nu wilde ik hem vandaag weer aanzetten, dus via Ultramon op "enable secondary monitor" maar hij vindt nu met geen mogelijkheid de 2e monitor. meer . Ik heb ultramon al verwijderd, mijn videokaart drivers en de beeldscherm drivers verwijderd, maar ik krijg mijn plasma echt met geen mogelijkheid meer aan de praat. Hij ziet gewoon niet dat er een 2e scherm is aangesloten. En voorheen werkte het als een trein. Zie ik iets over het hoofd? Heeft iemand een dergelijk probleem ook gehad? Ik draai trouwens Vista 64 bit.
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2