Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een MP3 speler kopen en deze feature kan ik bijna nooit achterhalen.
Graag wil ik tijdens het luisteren na een volgende track browsen en klaarzeten (DJ-Wanna-be :z) .

Een andere eis dat ik het via USB wil kunnen opladen en het liefst zonder kabel.

Nu denk ik zelf dat de Samsung YP-T10 mij zou schikken, maar alle tips zijn welkom.

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-11 20:02
Zucht....deze gaat snel opslot ;)

Kijk eens naar de spelers van Iriver en Iaudio. Gewoon handleidingen lezen...kom je er vanzelf achter.

Hoi

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:16

BHQ

Dat kan zelfs met een iPod wel als 't echt moet.. (Evt. met Rockbox firmware). anders idd. naar een iAudio kijken, die kunnen het per definitie. Geluidskwaliteit is volgens velen ook het beste onder mobiele spelers waar de iPod een stuk minder is (wederom volgens velen, ook de EQ).

-edit- nah ja, klaarzetten als volgende track unsure. Playlists on the go kunnen wel.

[ Voor 45% gewijzigd door BHQ op 02-07-2008 20:23 ]

• ibfranky
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 16:30
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:04:
...

Een andere eis dat ik het via USB wil kunnen opladen en het liefst zonder kabel.

...
Hoe bedoel je dit ? opladen zonder kabel ? Draadloze stroom? lijkt me sterk dat er al zoiets bestaat in de trend van een elektrische tandenborstel...

Voor de rest : Kijk eens naar een i-pod , daar kan je mee browsen door je muziek en tegelijk een nummer luisteren.

Edit: Als je het bedoelt zoals yousif hieronder zegt: Een ipod kan je opladen via je usb , ik dacht zelfs dat het standaard niet anders kan. ( heb zelf geen i-pod , enkel de vriendin heeft er een.)

[ Voor 17% gewijzigd door ibfranky op 02-07-2008 20:24 ]

• Yousif
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:14
Hij bedoelt een usbstick-achtige mp3 speler.

Zoiets dus.
Afbeeldingslocatie: http://www.letsgomobile.org/images/news/sandisk/sandisk_sansa_express.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Yousif op 02-07-2008 20:23 ]

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:44
Dit soort "wat moet ik kopen?" topics zijn niet de bedoeling :).

Zoals hiervoor al is aangedragen kun je kijken in de handleiding of op de website van de fabrikant om te kijken of het mogelijk is om het volgende nummer tijdens het spelen te kiezen. Een hoop moderne spelers bieden deze mogelijkheid al dan niet door middel van aanmaken van playlists tijdens het luisteren. Ook de evt. aanwezigheid USB aansluiting kun je op deze plaatsen vinden. Je laatste eis: het opladen zonder kabel wordt lastig. Misschien dat je dat kunt bereiken met een tijdmachine of _ferry_.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 02-07-2008 20:25 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.