Toon posts:

pci express videokaart voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Verwijderd

Topicstarter
hey;

ik ben een nieuwe pc aan het monteren voor een vriend,
ik heb echter een klein probleem, we hadden voor een case gekozen met voeding erbij
maar nu we de grafische kaart wilden aansluiten op de voeding zagen we dat de voeding geen pci-express verbinding had :s
er zat echter bij de grafische kaart een adaptor deze sloot je aan op de grafische kaart en daar komen dan 2 molexen uit (elk maar 3 pinnetjes in plaats van 4) moet ik nu op elke molex de voeding aansluiten? of maar op 1?
of moet ik een nieuwe (aparte) voeding aanschaffen?

mvg
j4ck

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Op beide natuurlijk, die dingen zit er niet voor niks :P Maar waarom test je het niet gewoon zelf als je alles daar hebt liggen? :)

Verwijderd

leonpwner1 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:38:
Op beide natuurlijk, die dingen zit er niet voor niks :P Maar waarom test je het niet gewoon zelf als je alles daar hebt liggen? :)
Idd. ;)

@ TS
Als de voeding geen PCI-e aansluitingen heeft is deze dan wel sterk genoeg voor de PC?

Verwijderd

Topicstarter
het is een 400w voeding,
en uhm ik wil het boeltje niet opblazen e :p

[specs]
q6600
p5e neo
geforce 9 kaartje van point of view
dvd van samsung
en hdd van wd
4 gig corsair ram

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 20:07 ]

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Dat is zelfs best wel heftig voor een A merk voeding. Wat voor merk kast is het? Bij een A merk hoef je eigelijk niet bang te zijn dat je iets opblaast oid. Bij een B merk wel. Die hebben ook wel eens last van self destruct (waarbij ze de rest van je pc mee kunnen nemen). Als je een B merk hebt andere kopen dus. (wat ik vermoed omdat die connector er niet op zit). Als je dan je hardware in de kliko moet gooien omdat je voeding een te hoge spannign gaf heb je er spijt van dat je voor een paar tientjes geen goede voeding gekocht hebt. ;)

[ Voor 86% gewijzigd door jdm8 op 02-07-2008 20:12 ]

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:24
Wat van kast heb je in godsnnaam gekocht, elke fatsoenlijke kast met voeding zit tegenwoordig al wel 1 of meerdere pci-e connectors op...

Specs!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
GoldenBatt schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:10:
Wat van kast heb je in godsnnaam gekocht, elke fatsoenlijke kast met voeding zit tegenwoordig al wel 1 of meerdere pci-e connectors op...
Een X-Gear misschien :P In that case kun je beter een nieuwe voeding kopen (en ook een nieuwe kast imho :+)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:07:
het is een 400w voeding,
en uhm ik wil het boeltje niet opblazen e :p

[specs]
q6600
p5e neo
geforce 9 kaartje van point of view
dvd van samsung
en hdd van wd
4 gig corsair ram
Maar WAT voor 400W voeding, daar gaat het om.

Verwijderd

Topicstarter
beter nieuwe voeding kopen dan?
case is van het merk
supercase? XD
http://tones.be/shop_product.php?idx=104923 maarja als je de prijs nog maar bekijkt zecht het al genoeg veronderstel ik?

• jdm8
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-03-2024

jdm8

PSN-id: JDM8, origineel he?

Lol, ja je moet echt een andere voeding kopen (en evt. kast ;))

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:29:
beter nieuwe voeding kopen dan?
case is van het merk
supercase? XD
http://tones.be/shop_product.php?idx=104923 maarja als je de prijs nog maar bekijkt zecht het al genoeg veronderstel ik?
Hoeft niet direct. Als de kast een tientje kost en er hangt een Fortron in van 30 euro kan die prijs best kloppen. Vandaar nogmaals de vraag, wat voor voeding heb je?

Verwijderd

Topicstarter
nja de kast maakt echt geen zak uit :p
het is een 400w voeding van allied

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 20:35 ]

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Allied staat blijkbaar ook bekend als Apex en dat blijken op zich niet eens zo'n heel verkeerde voedingen te zijn (iig beter dan de lowbudget rommel).
Echter, om er een Q6600 aan te hanen, dat zou ik niet gelijk durven en toch liever een wat betere kopen.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de hulp ik zal dan maar een nieuwe bestellen :(
hier mag dan een slotje op

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is hier geen helpdesk :Z

Als een topic 'af' is hoeft hij niet op slot. Hij gaat alleen op slot als het niet aan beleid voldoet, bijvoorbeeld omdat de TS te weinig inzet getoond heeft. Helaas is dat hier het geval.

Kijk bijvoorbeeld eens hier: Welke voeding heb ik nodig? Deel 20

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.