TV en Monitor in één

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:09
Ik zoek een monitor voor mijn PC die ook tegelijk een TV tuner heeft. Nu heeft een vriend van mij de Samsung 2032MW, en die kan dat dus beiden.
Toen ben ik even verder gaan zoeken. Nu heb ik op de site van Samsung de 225MW gevonden en die grote trekt mij wel aan (moet natuurlijk allemaal wel in mijn budget passen).

Nu vroeg ik me alleen af of andere merken ook zoiets hebben? Ik weet niet waarop ik moet zoeken en in de pricewatch kan ik niet een optie als deze aanvinken.
Kan iemand mij dus vertellen welke serie (bij Samsung is het MW serie) dit kan bij andere merken? En eventuele aanraders(vanaf 20")?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je kunt natuurlijk tgenwoordig naar zo'n beetje iedere TFT-TV kijken, de meeste beschikken over VGA, DVI en HDMI of een van deze 3. HEt ligt er een beetje aan of die resolutie voldoende is, maar er is voldoende te vinden als je in die hoek kijkt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je weet niet waarop te zoeken...

Probeer even minimaal abstract te denken en na te gaan welke aansluitingen je nodig hebt en welke protocollen ondersteund moeten zijn. Zodra je dat uitgezocht hebt weet je waar je op moet zoeken. Dit soort eigen inzet/inzicht verwachten we toch echt voor je een topic post. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.