Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Meerder contact accounts in outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil in outlook 2003 2 of 3 gescheiden bestanden met contactpersonen maken. Ik heb nml contactpersonen voor mij prive telefoon en contact personen voor mijn werktelefoon.
Ik wil ze gescheiden houden maar wel synchroniseren via outlook.

De bedoeling is dat ik zowel mijn privetelefoon kan updaten met nieuwe prive nummers en mijn zakelijke telefoon met zakelijke nummer in een outlook. Ik gebruik de e-mail functie van outlook 2003 niet

Kan dit en hoe doe ik dit?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het kan natuurlijk door twee verschillende profielen aan te maken. Lijkt me ook geen probleem als je er niet mee mailt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als de contactpersonen map ook los gesynchroniseerd wordt, dan kan je gewoon 2 mappen aanmaken met contactpersonen erin. Mocht het na de synchronisatie 1 grote contactpersonenmap worden, dan raad ik het advies van F_J_K aan :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)