• cellcote
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-01 12:18
Hallo iedereen,

Ik heb dus een antec 900, met een Scythe Infinity SCINF-1000 als processor cooler. Deze is behoorlijk groot, en ik weet niet of er nog genoeg ruimte over is voor de 120mm fan in de zijkant. Ik weet niet precies hoe die fan in de zijkant moet, en dus ook niet van waar ik moet gaan meten. Weet iemand of dit past?

Met vriendelijke groeten,
Cellcote

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-01 05:48

Grandmasg

What ever!!!!

Het past net :D

Maar een extra koeler op de zij plaat kun je vergeten :+

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

• DaLoona
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01 15:30

DaLoona

Certified nutcase since 1974

En geloof me die heb je dan ook niet nodig.
Tevens trekt je koeler lucht aan door dat honingraat aan de zijkant, doet de mijne ook ;), wat weer wat extra koeling meebrengt
ik heb ook een Antec 900 en geen extra fans maar gewoon de 4 die er standaard inzitten en allen op low.
Zie mijn specs voor het hoe en wat met mijn oc, daar komt bij dat ik zelfs nog een iets mindere koeler heb op mijn cpu en bij die hitte van gister (in kamer waar ie stond was het 30C), kwam mijn cpu onder full load niet boven de 57C uit (cores).
Maar ik maak hem dan ook wel elke maand schoon, mijn pc, omdat die Antec net een stofzuiger is :)
Schoonmaken is wel van belang met zo'n kast waar veel fans en openingen inzitten.
Dus mijn advies , regelmatig even schoonblazen met een busje perslucht en de drivebays even uitzuigen.
Ja het is een rotkarwei, maar je pc gaat wel langer mee :P

Edit:
Zet je drive bays zover mogelijk naar voren als je net zo'n graka als ik heb, XFX 9800GTX Black Edition, want die zijn erg groot en die extra fanhouder op die drivebay, sloop die er ook maar uit, klein karwei.
Want als je de bays in normale positie set kun je de kaart niet plaatsen in combinatie met een hd en die houder in normale positie
Dus nog een advies, die bays zover mogelijk naar voren, gaat handing met zo'n Antec 900 :), heb ik ook gedaan en je hebt een stuk meer ruimte in je kast, sommigen vergeten nogal eens dat dat gaat bij deze case :P
Zie sommige reviews van mijn graka bij Alternate (nee ben geen werknemer van Alternate, maar hebben gewoon goede service :) )

[ Voor 58% gewijzigd door DaLoona op 03-07-2008 13:27 ]

MSI X870E Carbon Wifi#9800X3D#NZXT Kraken 280#GB RTX5090 Gaming OC#32GB Kingston DDR5@6400MHz, C30, A-die#Samsung 850 EVO 500GB, OS#Samsung 870 EVO 2TB#Crucial MX500 1TB#WD SN850 Black 2TB#Be Quiet! Straightpower 12, 1200W#Be Quiet! Shadow Base 800 FX