Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Office 2003] .doc outlook bijlage probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem.

Ik heb een mail gehad van iemand met een bijlage in het .doc formaat. Dit bestand heeft 2 underscores in de bestandsnaam. Wanneer ik dit bestand open krijg ik een foutmelding:

Kan bestand niet openen: ................ .doc Ga naar de map waar u het bestand op wilt slaan en controleer de map machtigingen.

Op een andere pc kan ik het bestand gewoon openen. ( ook op mn eigen pc, maar dan als ik hem er bijv. via USB stick opzet.)

Wanneer ik het mailtje doorstuur naar een account dat de bijlage wel kan openen, en vervolgens de naam wijzig ( 1 underscore minder bijvoorbeeld ) en het weer terugstuur naar mn eigen outlook, dan kan ik het bestand gewoon openen. Ook al houdt ik de underscores in de bestandnaam maar verplaatst er eentje, dan kan ik het bestand ook weer openen.

Kortom: Ik wil een bijlage met underscores in de bestandnaam openen of opslaan maar krijg dan een foutmelding.

Het bestand kan ik wel openen als ik het via usb stick op mn pc zet. Het bestand kan ik ook openen vanuit Outlook als de bestandsnaam anders is.

Vaag probleem dus.

Wat ik al geprobeerd heb?

-Outlook profiel opnieuw ingesteld
-instellingen nagelopen m.b.t. emailindeling

Heeft iemand nog ideën of kent iemand het probleem?

PS. A.U.B niet komen met: Bestandsnaam aanpassen en dan kun je het openen, want de bijlage wordt verstuurd door een automatisch systeem van een bloemisterij en die gaan echt geen namen aanpassen.

Ik hoor graag....