Ik heb het volgende probleem. Ik heb Vista home premium en gebruikte die op mijn laptop alleen voor mezelf. Nu wil mijn vriendin ook mijn laptop gebruiken en dat is geen probleem, maar wel met haar eigen account. Nu heb ik een nieuwe standard account voor haar aangemaakt.
Als ik ingelogd ben en wil switchen naar de andere account, dan heeft het andere account een niet werkende taskbar. De taskbar verschijnt wel, maar geeft geen geopende programma's aan en dus is het lastig om van programma te wisselen (zonder alt-tab). Ik heb een beetje zitten prutsen en als ik de optie group similar taskbar buttons aan/uitvink dan verschijnen de programma's in de taskbar maar daarna heb ik weer hetzelfde probleem.
Verder blijkt ook dat als mijn vriendin als enige inlogt er geen probleem is. Als ik daarna naar mijn account (administrator) switch, dan heb ik op mijn account dezelfde problemen.
Ook de taskmanager lijkt niet goed te werken, update geen stats en dergelijke.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen/ waar ik naar zou kunnen zoeken?

Zo ziet de taskbar er dus uit na het opstarten van enkele programma's.

Na het aanvinken van group similar taskbar buttons lijkt alles normaal.

Het afsluiten en openen van enkele programma's levert daarna dit resultaat, een verwarde taskbar.

En dan ook nog een niet updatende taskmanager.
Als ik ingelogd ben en wil switchen naar de andere account, dan heeft het andere account een niet werkende taskbar. De taskbar verschijnt wel, maar geeft geen geopende programma's aan en dus is het lastig om van programma te wisselen (zonder alt-tab). Ik heb een beetje zitten prutsen en als ik de optie group similar taskbar buttons aan/uitvink dan verschijnen de programma's in de taskbar maar daarna heb ik weer hetzelfde probleem.
Verder blijkt ook dat als mijn vriendin als enige inlogt er geen probleem is. Als ik daarna naar mijn account (administrator) switch, dan heb ik op mijn account dezelfde problemen.
Ook de taskmanager lijkt niet goed te werken, update geen stats en dergelijke.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen/ waar ik naar zou kunnen zoeken?

Zo ziet de taskbar er dus uit na het opstarten van enkele programma's.

Na het aanvinken van group similar taskbar buttons lijkt alles normaal.

Het afsluiten en openen van enkele programma's levert daarna dit resultaat, een verwarde taskbar.

En dan ook nog een niet updatende taskmanager.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 16:13 ]