Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Het gaat niet zozeer erom wat een afdrukker zegt als meer welke software ze gebruiken. Goede software kan netjes interpoleren waardoor je een plaatje van 1024 misschien kan oprekken naar 1600 zonder ogenschijnlijk verlies van details. Hierdoor kan je dus een mooie/grote afdruk laten realiseren waarbij echte problemen pas te zien zijn als je er met je neus bovenop staat.
Eerlijk gezegd zou ik gewoon 5 foto's proberen af te laten drukken (kost misschien iets meer) maar dan kan je beoordelen wat de kwaliteit is. Neem dan wel foto's met veel gedoe zoals twijgjes, waterpartijen of ondergaande zonnen. Verloop/verzieking daarin kan je zeer snel constateren.
Eerlijk gezegd zou ik gewoon 5 foto's proberen af te laten drukken (kost misschien iets meer) maar dan kan je beoordelen wat de kwaliteit is. Neem dan wel foto's met veel gedoe zoals twijgjes, waterpartijen of ondergaande zonnen. Verloop/verzieking daarin kan je zeer snel constateren.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Lekker zelf interpoleren met een batch in LR of PS
Dan kun je zelf de resultaten bekijken en beoordelen wat je wel en niet doorlaat. Verder is 1024x768 geen 3:2 verhouding, maar 4:3, dus moet je niet praten over 10x15 maar 11,5x15
FGA--> FGW
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Meer dan 50% bij laten verzinnen geeft vrijwel altijd een slecht ogend resultaat. Je redenering is denk ik wel goed: iets oprekken en dan laten afdrukken.MAX3400 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 14:18:
Het gaat niet zozeer erom wat een afdrukker zegt als meer welke software ze gebruiken. Goede software kan netjes interpoleren waardoor je een plaatje van 1024 misschien kan oprekken naar 1600 zonder ogenschijnlijk verlies van details.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini