De 'adviesprijzen' worden in de post 1 op 1 overgenomen van het ocz-nieuwsbericht, opzich een goed idee, maar 'dollar' is vervangen door 'euro'. Aangezien de dollar/euro koers op dit moment nu niet bepaald 1:1 is zou het wel eens gunstiger kunnen uitvallen, of in ieder geval anders. Het is in ieder geval niet correct om zo over te nemen.
Foutje. De adviesprijzen waren inderdaad in dollars. Het is nu verbeterd.
Sorry dat ik dit niet in een keer doe, maar nog een foutje in dit bericht.
In die prijsverwijzingen word "respectievelijk" over de prijzen van de 3 formaten gesproken, terwijl deze formaten pas later in dit bericht worden genoemd. Dus "de lezer" kan nog niet weten waar het "respectievelijk" naar verwijst.
In die prijsverwijzingen word "respectievelijk" over de prijzen van de 3 formaten gesproken, terwijl deze formaten pas later in dit bericht worden genoemd. Dus "de lezer" kan nog niet weten waar het "respectievelijk" naar verwijst.
* Rataplan fixt.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Wat op mij in ditzelfde artikel nogal raar over komt is dat éérst de prijzen worden genoemd en pas verderop de grootten:
[q]Als adviesprijzen geeft het bedrijf respectievelijk 169 dollar, 259 dollar en 479 dollar op.
[...]
De Core-ssd's worden leverbaar met een capaciteit van naar keuze 32GB, 64GB of 128GB.[/q]
Dat woord "respectievelijk" kan in de eerste zin dus niet gebruikt worden; óf er moet gelijk verwezen naar de grootten, óf de grootten moeten eerst genoemd worden en pas daarna de respectievelijke prijzen.
Heel verhaal getikt, zie ik dat het intussen al is gepost
. Nou tóch even deze dan:
Verder bevat de eerste link ("sceptisch") een overbodige highlight.
[q]Als adviesprijzen geeft het bedrijf respectievelijk 169 dollar, 259 dollar en 479 dollar op.
[...]
De Core-ssd's worden leverbaar met een capaciteit van naar keuze 32GB, 64GB of 128GB.[/q]
Dat woord "respectievelijk" kan in de eerste zin dus niet gebruikt worden; óf er moet gelijk verwezen naar de grootten, óf de grootten moeten eerst genoemd worden en pas daarna de respectievelijke prijzen.
Heel verhaal getikt, zie ik dat het intussen al is gepost
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Jajaja, dat was een sequentiefoutje van de eindredactie, rub it in 
Highlight? Ik snap niet wat je hier bedoelt?Ma.rkus.nl schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:18:
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
de url http://core.tweakers.net/nieuws/54237/ocz-komt-met-prijsdoorbraak-ssd-opslag.html?highlight=OCZ onder sceptisch
[ Voor 21% gewijzigd door P_de_B op 02-07-2008 13:25 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
* Rataplan is weer wakker 
Fixed
Fixed
Pagina: 1