OCZ stelt goedkope 2,5"-ssd's officieel voor

Pagina: 1
Acties:

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
De 'adviesprijzen' worden in de post 1 op 1 overgenomen van het ocz-nieuwsbericht, opzich een goed idee, maar 'dollar' is vervangen door 'euro'. Aangezien de dollar/euro koers op dit moment nu niet bepaald 1:1 is zou het wel eens gunstiger kunnen uitvallen, of in ieder geval anders. Het is in ieder geval niet correct om zo over te nemen.

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Foutje. De adviesprijzen waren inderdaad in dollars. Het is nu verbeterd.

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Sorry dat ik dit niet in een keer doe, maar nog een foutje in dit bericht.
In die prijsverwijzingen word "respectievelijk" over de prijzen van de 3 formaten gesproken, terwijl deze formaten pas later in dit bericht worden genoemd. Dus "de lezer" kan nog niet weten waar het "respectievelijk" naar verwijst.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan fixt.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-02 16:50
Wat op mij in ditzelfde artikel nogal raar over komt is dat éérst de prijzen worden genoemd en pas verderop de grootten:
[q]Als adviesprijzen geeft het bedrijf respectievelijk 169 dollar, 259 dollar en 479 dollar op.
[...]
De Core-ssd's worden leverbaar met een capaciteit van naar keuze 32GB, 64GB of 128GB.[/q]
Dat woord "respectievelijk" kan in de eerste zin dus niet gebruikt worden; óf er moet gelijk verwezen naar de grootten, óf de grootten moeten eerst genoemd worden en pas daarna de respectievelijke prijzen.

Heel verhaal getikt, zie ik dat het intussen al is gepost :+. Nou tóch even deze dan:

Verder bevat de eerste link ("sceptisch") een overbodige highlight.

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Jajaja, dat was een sequentiefoutje van de eindredactie, rub it in :+
Ma.rkus.nl schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:18:
Verder bevat de eerste link ("sceptisch") een overbodige highlight.
Highlight? Ik snap niet wat je hier bedoelt?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
de url http://core.tweakers.net/nieuws/54237/ocz-komt-met-prijsdoorbraak-ssd-opslag.html?highlight=OCZ onder sceptisch

[ Voor 21% gewijzigd door P_de_B op 02-07-2008 13:25 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan is weer wakker 8)7

Fixed :)

Pagina: 1