Hey, sinds een maand of 5 valt mijn laptop vanzelf uit als hij te warm wordt (beveiliging veronderstel ik). Maar dat te warm worden begint nu eerder een gewoonte dan een uitzondering te worden, dit zelfs bij niet uitzonderlijk zware programma's (ex.: firefox). Door die oververhitting reageert hij ook vaak traag en hapert hij (bijvoorbeeld bij kijken naar flash applicaties e.d.. De garantie is verlopen dus naar de winkel kan ik hem niet doen. Ik heb CPUID gedownload om de temperaturen te controleren. Momenteel staat hij op 63°C maar bij het kijken naar filmpjes of flashwebsites loopt dit al snel op naar de 95°C en dan is het einde nabij...
Nu dacht ik dat het misschien aan stof in de laptop zelf zou liggen. Maar de stofzuiger op een van de openingen zetten lijkt mij een beetje drastisch. Ik heb wat schrik dat hier en daar eventueel wat zou kunnen los gezogen worden.
Heeft iemand al eens een dergelijk probleem gehad of weet iemand een oplossing voor die probleem?
specs:
HP Pavilion dv4000
1gig ram
100gb hd
ATI mobility Radeon x700
Windows XP home
Nu dacht ik dat het misschien aan stof in de laptop zelf zou liggen. Maar de stofzuiger op een van de openingen zetten lijkt mij een beetje drastisch. Ik heb wat schrik dat hier en daar eventueel wat zou kunnen los gezogen worden.
Heeft iemand al eens een dergelijk probleem gehad of weet iemand een oplossing voor die probleem?
specs:
HP Pavilion dv4000
1gig ram
100gb hd
ATI mobility Radeon x700
Windows XP home