Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hele groep MSN-contactpersonen verhuizen plots van groep

Pagina: 1
Acties:

• Lorduh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-11 10:31
Hallo,

Ik zit met een zeer eigenaardig probleem. Gisteren, logde ik nog perfect in op MSN en waren al mijn contactpersonen nog helemaal in orde. Nou, vandaag, ik start men MSN op en ik zie dat er heel wat contactpersonen naar niet-(messenger)contactpersonen zijn gevlogen. Ik heb al wat gegooled, er komen soms rare zaken voor als je te veel contactpersonen hebt, maar dat is niet in mijn geval lijkt me. Ik heb er 123 . Ik dacht direct aan 1 of ander MSN-virusje dan maar, maar ik heb niets via MSN geopend van bestanden. Heeft iemand enig idee wat dit wel kan zijn, en wat ik er kan aan doen???

Mvg,
Lorduh.

• Twinlife
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
Welke versie msn messenger gebruik je?

Fotosite

• Lorduh
Ik denk windows live messenger, de laatste versie geloof ik.

Verwijderd

Het is dus 1x gebeurd en je maakt er meteen een topic over?

Gewoon een foutje ofzo bij Microsoft: allemaal weer gewoon handmatig terugzetten. Mocht het vaker gebeuren, dan zou je je pas zorgen moeten gaan maken

• Lorduh
Handmatig z'n 60 contactpersonen gaan terugzetten???

Verwijderd

Lorduh schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:39:
Handmatig z'n 60 contactpersonen gaan terugzetten???
Tja of dat of een programma schrijven wat e-mail adressen controleert en ze vervolgens in groepen zet, etc etc :9
Ik denk zelf dat het handmatig verplaatsen makkelijker is :Y)

• Lorduh
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:41:
[...]

Tja of dat of een programma schrijven wat e-mail adressen controleert en ze vervolgens in groepen zet, etc etc :9
Ik denk zelf dat het handmatig verplaatsen makkelijker is :Y)
Ok :P, heeft er nog iemand andere suggesties. (niet dat ik de jouwe minderwaardig vind, want Microsoft heeft wel eens meer last van foutjes...)

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11 08:24
het komt waarschijnlijk omdat je de vorige keer dat je msn gebruik maakte te weinig schrijfrechten had op die pc.. dus een openbare pc.

ik kom het probleem geregeld tegen op plaatsen van slecht systeembeheer :)
(school dus)

you had me at EHLO

Pagina: 1