Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Mappenlijst verandert constant volgorde

Pagina: 1
Acties:

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09
Sinds kort verandert de mappenlijst constant van volgorde in mijn Outlook 2007.

Ik heb meerdere mappen, waar via regels verschillende mailtjes automatisch in worden geplaatst, maar zodra ik een map open, of er nieuwe mailtjes komen, of ik een mailtje gelezen heb (heb er nog geen regelmaat ik kunnen ontdekken), verschuift de betreffende map ineens helemaal naar boven, of weer een stuk naar beneden.

De volgorde verandert dus de hele tijd. Iemand enig idee wat dit is en/of hoe ik dit kan stoppen?

Carpe Noctem

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

IMAP? POP? Exchange? Lijkt me zwaar relevant en deze vraag heeft misschien ook al iets van een antwoord in zich :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TonyB
GMail via POP/SMTP.
Tot ca. een week geleden overigens nooit last van gehad!

Carpe Noctem

• engelbertus
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 24-11 17:33
ik heb geen 2007, maar die van mij is alles gewoon op alfabetische volgorde, in outlook 2003.

misschien kun ej daar iets voor instellen, en komen actieve mappen bovenaan te staan?

• TonyB
Daar heeft het wel iets van weg, actieve mappen bovenaan.

Dat vind ik dus bijzonder irritant :)
Geen idee hoe ik het (per ongeluk) aangezet heb, weet iemand hoe dat weer uit kan?

Carpe Noctem