Brakke accu 8210

Pagina: 1
Acties:

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 07:06

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik ben nu drie weken in bezit van een Nokia 8210 en ben er erg tevreden over.. Alleen is de accu er snel op.. 2 werkdagen: ongeveer 30 uren.. en dan heb ik ongeveer 10 a 20 minuten gebeld.. En als ik de accu oplaad en hij is klaar dan zijn er maar 3 streepjes van de vier zichtbaar.. Heb ik nu een brakke accu.. Of doe ik iets anders verkeerd.. Ik gebruikt de nokia lader die erbij zat..

En heb ik garantie op een accu..¿
de telefoon komt bij Mediamarkt weg, Hoe gaan die om met garantie.. Ik heb namelijk geen vervangende telefoon...¿

AKA Rinkel weblog

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Zie jij het maar te bewijzen (vooral bij de MM) dat ie het maar 30 uur doet...ze gaan hem echt niet 2 dagen in de gaten houden ofzo :(.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

bij MediaMarkt kan je een vervangend toestel huren. fl 250,- borg + 50,- huur. Tenzij je een verzekering bij je toestel hebt afgesloten dan moet je bij je provider wezen.

<edit typo> |:(

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Op dinsdag 20 februari 2001 11:17 schreef Config het volgende:
Zie jij het maar te bewijzen (vooral bij de MM) dat ie het maar 30 uur doet...ze gaan hem echt niet 2 dagen in de gaten houden ofzo :(.
Ik heb net gebeld naar MM, en idd is het niet normaal als je een telefoon helemaal heb opgeladen dat íe dan maar drie van de vier streepjes laat zien..

Want mijn broertje zijn nokia 3210 geeft wel 4 streepjes aan

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 11:17 schreef Config het volgende:
Dat doen we bij Primafoon dus wel...Als je toetsel een kpn ding is.

Verwijderd

de accu gaat zowiezo niet zo lang mee als nokia beweerd. hij is bij mij nog nooit langer dan 3 dagen stand by geweest :(

• 4POX

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Probleem is opgelost.. Ik heb de telefoon nooit terug gebracht.. Maar eens een andere sim kaart ingedrukt.

DUTCHTONE simkaart : 30 uur standby
Libertel SIMKAART : 120 uur standby

en dan wordt er weinig gebelt.. (10 minuten per dag)

AKA Rinkel weblog

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 07:48
Op Tuesday 20 February 2001 11:26 schreef 4POX het volgende:

[..]

Ik heb net gebeld naar MM, en idd is het niet normaal als je een telefoon helemaal heb opgeladen dat e dan maar drie van de vier streepjes laat zien..
Oh, weer wat geleerd!
Pagina: 1