Dan moeten ze de 'Check images' gebruiken, iets dat lang niet altijd gedaan wordt. Als ik me er echt aan stoor wil ik er nog wel 's een opmerking over maken of er een DM aan wagen om het iemand uit te leggen. Er zijn ook genoeg users die de functionaliteit niet snappen.
Een topicstart met veelgevraagde info is handig maar imho slaan sommige gebruikers compleet door met complete changelogs en ruzies over wie het volgende topic mag openen

Echte ruzies ben ik ook nog niet tegengekomen, maar goed overleg (met de mods) kan wat dat betreft veel goedmaken. Aan het eind van een topicdeel bijvoorbeeld even een DM naar een modje of een TR dat je bezig bent met een nieuw deel zodat men weet wat de status is. Voorkomt ook meteen dat men een topic voortijdig sluit.
En changelogs waar in het kort aangegeven wat er aangepast is, is toch niet zo verkeerd? Laat ook meteen zien dat men actief bezig blijft met het updaten van de TS, hoewel je dat natuurlijk ook kunt zien aan de editdatum en misschien is er wel niemand die naar een changelog kijkt en dan is het inderdaad vrij zinloos.
[
Voor 5% gewijzigd door
PromoX op 02-07-2008 12:02
]
And I'm the only one and I walk alone.