• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 11:28
Ik kan bovengenoemde LCD TV van iemand overnemen. Deze persoon heeft de TV bij een nieuwe auto gekregen en heeft zelf al een dikke LCD staan. Vraagprijs is €300,-

Volgens de doos heeft het apparaat de volgende specificaties:

1680x1050 resolution
HDMI interface
Nicam stereo
Fasttext
Scart socket, VGA socket

Het enige wat ik kan vinden via google is een link naar een ebay advertentie waarbij iemand hetzelfde toestel verkoopt voor €375,-. Deze persoon heeft het over een nieuwprijs van 500 euro, maar zelfs die heb ik niet kunnen verifiëren.

Zijn er mensen bekend met dit toestel of dit merk? Uiteraard koop ik hier geen Panasonic, Samsung, Philips of Sony, maar is dit wat als 2e toestel voor op een slaapkamer? Of kan ik beter mijn geld in m'n portemonnee houden? (ik hoef geen suggesties te hebben voor wat ik anders voor dit geld kan kopen, wil alleen weten of dit iets is of niet)

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Verwijderd

Voor hetzelfde geld koop je nieuw 1 van samsung, ook met tv enzo..
Wij hebben ook zo'n soort TV (van MT-Logic), werkt prima hoor.

Verwijderd

Klinkt alsof je de persoon in kwestie kent? Waarom ga je niet gewoon even kijken wat je er zelf van vindt?

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 11:28
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:41:
Klinkt alsof je de persoon in kwestie kent? Waarom ga je niet gewoon even kijken wat je er zelf van vindt?
Klopt inderdaad, zal ook zeker even kijken en uitproberen. Maar dan nog blijft de vraag staan wat dit is, en of het wat is. Bouwt Uniq zelf LCDs of is het bijvoorbeeld net als Medion een bedrijf dat z'n naam plakt op het product van een ander? En if so, wat voor binnenwerk zit er dan in? Kan ik me voor 300 euro geen buil vallen, of is het aan alle prijzen te duur?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Het is zowieso een gekke resolutie voor een HDtv. 720p. zal goed moeten worden verspreid over al die extra pixels...

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-02 11:58
Gumball schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 08:56:
Het is zowieso een gekke resolutie voor een HDtv. 720p. zal goed moeten worden verspreid over al die extra pixels...
Ik denk wel dat hij schakelbaar is gezien het een monitor lijkt met een ingebouwde TV functie met dus een max. reso van 1680x1050 voor de HDMI/VGA/D-SUB ingangen. HD(ready) is 1280x720 dus daar zal hij op springen als hij zo'n input krijgt.

Heb hier namelijk op de slaapkamer een Samsung 225MW hangen die doet exact hetzelfde :)

Ik heb overigens even op het tyenr gegoogled en kwam bij dit uit : http://elektronica.beslis...ySlaSe/Uniq_22HD1080.html

Waar een reso wordt gemeld van 1440x900??? Ik zou gaan kijken en evt een laptop meenemen het scherm even op locatie testen voor je hem koopt.

[ Voor 21% gewijzigd door SpoekGTi op 02-07-2008 09:15 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Pagina: 1