Toon posts:

[Photoshop] Verschil tussen Design Standard en Extended

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wat het verschil is tussen de bovenstaande versies van Photoshop CS3? Ik dacht dat Extended meer kon dat Design Standard (namelijk ook bewegend beeld bewerken), maar via Surfspot (voor studenten), blijkt de Extended zelfs iets goedkoper te zijn dan Design Standard. Het enige verschil dat ik verder nog zie, is dat er van Extended ook een Britse versie leverbaar is en van Design Standard alleen de Nederlandse. Mis ik iets?

Jasper

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:21:
Weet iemand wat het verschil is tussen de bovenstaande versies van Photoshop CS3? Ik dacht dat Extended meer kon dat Design Standard (namelijk ook bewegend beeld bewerken), maar via Surfspot (voor studenten), blijkt de Extended zelfs iets goedkoper te zijn dan Design Standard. Het enige verschil dat ik verder nog zie, is dat er van Extended ook een Britse versie leverbaar is en van Design Standard alleen de Nederlandse. Mis ik iets?

Jasper
Laat maar, ik heb het al gezien 8)7 . Design Standard is een suite, Extended alleen een versie van Photoshop CS3 maar zonder bijkomende programma's.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:57

Zoefff

❤ 

Er zit overigens wel verschil tussen Photoshop CS3 en de Photoshop CS3 Extended, maar dat verschil wordt op de Photoshop productpagina door Adobe haarfijn uitgelegd. Voortaan dus graag verder kijken (zoeken) dan je neus lang is ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.