Te veel connecties

Pagina: 1
Acties:

• Qreed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-01 13:57
Hoi,

ik begin knettergek te worden van m'n Speedtouch 716v5. Iets waar ik me het meeste aan stoor is het feit dat hij maar een X aantal connecties tegelijkertijd aan kan. Als ik bijvoorbeeld een lekker potje wil knallen met COD4 of CS:Source en een server lijstje opvraag (die dan allemaal gescant worden) dan moet ik eerst 2 of 3 minuten wachten voordat ik daadwerkelijk connectie kan maken naar 1 van die servers. Beter nog: enkel de eerste paar server worden gescant omdat m'n game scanner enkel time outs binnen krijgt. :(

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dank voor dit topic; wil je er ook nog iets mee bereiken of was je je modem gewoon zat?

In het laatste geval: raam open, modem een gooi geven, raam dicht...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Doe er iets aan dan.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-03 20:48

Sebazzz

3dp

MAX3400 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:50:
In het laatste geval: raam open, modem een gooi geven, raam dicht...
Ik neem aan dat bij dit weer het raam al open is.

En als je niks te doen hebt omdat je geen verbinding meer hebt: elektronica erin opblazen. Weer in elkaar zetten. SmashMyRouter doen. Dubbelplezier.

[ Voor 25% gewijzigd door Sebazzz op 01-07-2008 20:59 ]

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qreed schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 20:49:
Hoi,

ik begin knettergek te worden van m'n Speedtouch 716v5. Iets waar ik me het meeste aan stoor is het feit dat hij maar een X aantal connecties tegelijkertijd aan kan. Als ik bijvoorbeeld een lekker potje wil knallen met COD4 of CS:Source en een server lijstje opvraag (die dan allemaal gescant worden) dan moet ik eerst 2 of 3 minuten wachten voordat ik daadwerkelijk connectie kan maken naar 1 van die servers. Beter nog: enkel de eerste paar server worden gescant omdat m'n game scanner enkel time outs binnen krijgt. :(
Ok.

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Gewoon dit modem in reserve zetten en even bij de 2e handsjes kijken op de FP. Ik kan een Zyxel modem aanraden (die standaard bij Tiscali/Telfort zitten0 daar heb ik goede ervaringen mee. Zal niet meer dan 2 tientjes kosten...
Pagina: 1