Draadloos modem voor @home

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 00:20
Buurman van ons is klant van @home. (heb zelf TELE2).
Graag willen ze meerdere computers op internet aansluiten, maar omdat de huidige modem van hen maar liefst 1 aansluiting heeft, moeten ze een router aanschaffen.

Wil ik een (Draadloos en met bedraad modem) voor ze bestellen, alleen ik wil weten, welke draadloos (zowel bedraad) Routers worden door @home ondersteund? Oftewel welke Routers worden door @home aangeraden? Ik wil een (Router+USB adapter of draadloos-netwerkkaart).

wensen zijn: Draadloos en met bedraad internetten.
.
TITEL EDIT: Draadloos Router voor @home.

[ Voor 8% gewijzigd door kardox op 01-07-2008 20:41 . Reden: fout bij titel ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Let op, een modem is wat anders dan een router. Dus koop echt een router, en geen modem met draadloze mogelijkheden.

Voor simpel internetten maakt het niet uit wat voor router je aanschaft.
Zit er iemand 24/7 flink te downloaden, dan wil je misschien wel een router met QOS hebben.
Maar "draadloos en bedraad internetten" zegt heel weinig. Natuurlijk wil je kunnen internetten.
Maar wat doen ze precies met hun verbinding?

[ Voor 19% gewijzigd door job op 01-07-2008 20:37 ]

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-11 00:20
Fout in de titel.( kan ik niet meer bewerken)
Het gaat juist over een Router, en ze hebben geen sterke eisen qua downloaden. Het is voor simpel internetten, kinderen gamen af en toe simple online spelletjes, en ze downloaden bijna geen grote bestanden.

[ Voor 6% gewijzigd door kardox op 01-07-2008 20:51 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:08
Elke router zou met @Home moeten werken, zelfs de goedkoopste dingen van Sweex. Enige verschil is de snelheid en de afstand die je met een draadloze router kunt overbruggen, dat verschilt per model.

Verwijderd

Je moet wel een router hebben waarbij je de "hostname" kan invoeren, dit wil zeggen, de computernaam die @home altijd meegeeft.. CC*********-a

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-12 12:39
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:02:
Je moet wel een router hebben waarbij je de "hostname" kan invoeren, dit wil zeggen, de computernaam die @home altijd meegeeft.. CC*********-a
ik ben al een tijdje weg bij @home,maar dat cc nr is niet meer van toepassing.
hoef je nergens meer in te vullen.

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:52
Idd. Hoeft niet meer.

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Twinlife
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11-2021
Kijk voor het draadloze even hoever de pc's/laptops van de router komen te staan ivm bereik.

Fotosite

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:29
Ik heb dat nog wel met mijn router en ik ga er ook niks van veranderen want et werkt gewoon goed

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

@Home zelf levert Netgear routers voor dit doel. (althans voor het Ziggo werd)

In principe kun je elke draadloze router gewoon gebruiken, er zijn geen routers specifiek voor @Home verbindingen.

Verder geef je erg weinig informatie over wat je eisen zijn, en gezocht heb je ongetwijfeld ook niet (zo wel, dan heb je het niet vermeld). GoT is niet bedoeld om maar 'een advies' te geven wat je moet kopen. We verwachten van je dat je het een en ander zelf uitzoekt. Er zijn genoeg topics te vinden hier welke een prima opsomming geven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.