Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

installatiedatabase corrupt bij installeren van photoshop!!

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Hey, ik heb een hele zeldzame error, ik kon er teniminste niks over vinden op google en dat zegt al genoeg.
Ik heb Photoshop nu een paar maanden op mn computer die even oud is staan en nu wou ie niet meer opstarten (liep vast bij reading preferences.) Ook als ik windows in safe mode bootte en daarna in gwoon wou ie niet meer starten. Dus ik wou em uninstallen, krijg ik de error: De installatiedatabase is corrupt. Neem contact op met de klantendienst van Adobe.
Dus de boel gewoon gedelete.
Maar nu wil ik m opnieuw weer installaren maar dat kan niet want ik krijg precies die error weer!!
Ik zag net ook dat de oude install van photoshop ook nog bij add or remove programs staat :| zonder size en used is nu veranderd van occasionally naar rarely

[ Voor 12% gewijzigd door blacknoise op 01-07-2008 20:27 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je al contact opgenomen met Adobe? Zelf zie ik wel wat hits in google: http://www.google.nl/sear...database+is+corrupt&meta=

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• blacknoise
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10-2024
Die hits had ik ook al wel gevonden maar daar zat niks achter wat verder kon helpen.
Support van adobe is helaas niet haalbaar in dit geval, om een reden die vrij gemakkelijk te raden is.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Als de reden makkelijk te raden is, lijkt me het antwoord des te simpeler...

Koop het maar.

Ey!! Macarena \o/

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dergelijke problemen worden te vaak veroorzaakt door de vrij eenvoudig te raden reden. Dat is de reden dat we vragen die gerelateerd zijn aan dergelijk vrij eenvoudig te raden redenen ook niet waarderen :)

Dit topic gaat dus ook op slot vanwege een vrij gemakkelijk te raden reden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.