In nieuws: Nvidia verklaart universiteit tot 'Cuda Center of Excellence' heeft men het over 32 systemen met ieder 64 graka's aan boord. Hierbij staat de link http://www.nvidia.com/page/quadroplex.html, maar als je daar dan kijkt zie je dat er slechts systemen zijn met 2 Quadro FX 5600 kaarten: Model lV (2 gpu's) & Model S4 (1U, rackmount 3 gpu's). Dit is dus waarschijnlijk een foutje, het moet niet ieder maar met in totaal zijn.
"Zo kreeg de biofysica-afdeling van de universiteit van Illinois 32 Quadroplex-systemen met ieder 64 Quadro FX 5600-kaarten aan boord. De apparatuur heeft een waarde van zo'n 800.000 dollar."
[Edit]
Ik zie nu dat nog iemand anders precies het zelfde heeft gepost, excuses daarvoor ik had hem al een poosje openstaan in een tabje, ik was vergeten te versturen.
"Zo kreeg de biofysica-afdeling van de universiteit van Illinois 32 Quadroplex-systemen met ieder 64 Quadro FX 5600-kaarten aan boord. De apparatuur heeft een waarde van zo'n 800.000 dollar."
[Edit]
Ik zie nu dat nog iemand anders precies het zelfde heeft gepost, excuses daarvoor ik had hem al een poosje openstaan in een tabje, ik was vergeten te versturen.
[ Voor 10% gewijzigd door VVVJeroen op 01-07-2008 20:15 ]