Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Verwijderen Office 2007 Enterprise

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het verwijderen van office 2007 enterprise crashde mijn pc. Wanneer ik nu via configuratiescherm -> software office wil verwijderen, krijg ik de volgende melding: 'Deze productinstallatie is beschadigd. Voer Setup opnieuw uit vanaf cd, dvd of de oorspronkelijke installatielocatie.' Wanneer ik de dvd er doe krijg ik de melding dat 'Microsoft Office Enterprise 2007 encountered an error during setup.'

Iemand enig idee hoe ik office toch kan verwijderen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

System Restore doen naar het punt waar Office er nog wel op stond en daarna nog een keer proberen?

Sorry, maar ik mis wat info van je zoals beschreven in het topic: Voordat je toevlucht zoekt op GoT en een topic opent

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
System restore helpt niet. Ik heb ook al geprobeerd om in veilige modus office te verwijderen. Hielp ook niet. Ook een systeemherstel in veilige modus hielp niet.

Het probleem is dat office niet meer te zien is bij Start -> Programma's, maar wel bij configuratiescherm -> software.

Ik kan office nu niet opnieuw installeren omdat ik bovenstaande meldingen krijg.
Via Google, dit forum en de website van microsoft krijg ik geen geschikte oplossingen (kan ook aan mijn zoekwaarden liggen)

Ik heb ook de windows installer clean-up geprobeerd, werkte ook niet.

Deze methode ook geprobeerd, hielp ook niet. Ik kan ook niet wijzigen, krijg steeds de melding dat 'Deze productinstallatie is beschadigd. Voer Setup opnieuw uit vanaf cd, dvd of de oorspronkelijke installatielocatie.' Maar dan krijg ik dus weer de melding 'Microsoft Office Enterprise 2007 encountered an error during setup.'

Zijn er nog zaken onduidelijk?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 21:34:
System restore helpt niet. Ik heb ook al geprobeerd om in veilige modus office te verwijderen. Hielp ook niet. Ook een systeemherstel in veilige modus hielp niet.

Het probleem is dat office niet meer te zien is bij Start -> Programma's, maar wel bij configuratiescherm -> software.

Ik kan office nu niet opnieuw installeren omdat ik bovenstaande meldingen krijg.
Via Google, dit forum en de website van microsoft krijg ik geen geschikte oplossingen (kan ook aan mijn zoekwaarden liggen)

Ik heb ook de windows installer clean-up geprobeerd, werkte ook niet.

Deze methode ook geprobeerd, hielp ook niet. Ik kan ook niet wijzigen, krijg steeds de melding dat 'Deze productinstallatie is beschadigd. Voer Setup opnieuw uit vanaf cd, dvd of de oorspronkelijke installatielocatie.' Maar dan krijg ik dus weer de melding 'Microsoft Office Enterprise 2007 encountered an error during setup.'

Zijn er nog zaken onduidelijk?
Heb je HKCU\software\Microsoft\office\12.0 en subkeys al weggemikt en idem met
HKLM\software\microsoft\office\12.0 gedaan om het daarna nog eens te proberen?

Volgens mij kun je anders ook nog wel http://technet.microsoft....cc178956(TechNet.10).aspx een commandline swithc "repair" gebruiken en een skijken of ie office daar weer mee heel krijgt - kun je opnieuw uninstallen.
met de hand verwijderen kan in elk geval alstijd - je moet een hele kudde registry keys wissen maar het kan best. Dat zal ook wel ergens op Technet staan - ik zou zeggen, zoek dar eens naar "manual remove office 2007" o.i.d.

Verwijderd

Opnieuw installeren en dan de-installeren is misschien een optie...

Oeps niet goed gelezen

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 18:08 ]

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024

And this !! Is to go even further beyond!!!

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 19:09

cappie

all lowercase

Ik heb dit zojuist geprobeerd nadat ik de trial van Office 2007 had geïnstalleerd (note to self: NOOOOOIT MEER DOEN!), maar als ik dan vervolgens Office 2003 weer installeer, werkt Outlook niet meer omdat mapi32.dll schijnbaar corrupt is... Ook msmapi.dll hernoemen en mapi32.dll proberen te unregisteren (zoals op veel websites staat aangegeven) haalt niets uit..

Fijn, dat Office 2007.. vooral als de uninstaller niet werkt, prutsers daar bij Microsoft

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
cappie schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:49:

Fijn, dat Office 2007.. vooral als de uninstaller niet werkt, prutsers daar bij Microsoft
Beetje krom vind je niet, Microsoft de schuld geven van jouw crashende pc ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• cappie

cappie

all lowercase

sanfranjake schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 12:54:
[...]
Beetje krom vind je niet, Microsoft de schuld geven van jouw crashende pc ;)
Ik heb nooit gezegd dan m'n PC crashed.. wel dat die brakke zooi van hun geen werkende uninstaller heeft :|

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
cappie schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 13:19:
[...]

Ik heb nooit gezegd dan m'n PC crashed.. wel dat die brakke zooi van hun geen werkende uninstaller heeft :|
Als de uninstaller z'n werk doet en ineens wordt onderbroken, gaat er wel eens wat stuk. Windows Installer heeft rollbackfunctionaliteiten, maar die werken alleen tijdens de installatie - en niet na een crash.

De Windows Installer Clean Up Utility zou z'n werk wel moeten doen hoor, maar het is mogelijk dat er meerdere entries voor Office 2007 staan - die moet je allemaal verwijderen.

We are shaping the future

• cappie

cappie

all lowercase

Just for the record.. m'n PC is niet gecrashed tijdens de herinstallatie of de uninstallatie van Office 2007...

Anyway, ik heb nu een reinstall gedaan en 'k draai nu een volledige versie van Office 2007

Pagina: 1