Toon posts:

Plaatjes opnemen in document in plaats van koppeling

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een document met een aantal plaatjes die op één of andere vage wijze allemaal gekoppeld zijn naar bestanden op de harde schijf.
Is het mogelijk om office (2007) of OpenOffice (2.4.1) zo in te stellen dat alle afbeeldingen in de documenten zelf opgenomen worden bij het opslaan o.i.d.? Kan zelf niets vinden (en als ik er op zoek krijg ik allerlei onzin, die niet hier over gaat).

Zo niet, heeft er iemand dan een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-10 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

codewoord: embed

Denk dat je met F1 onder Word daar wel het e.e.a. over kan vinden. Voor zover ik weet is jouw vraagstelling al "default" na installatie van Office dus de kans zit erin dat je iets hebt veranderd sindsdien.

[ Voor 42% gewijzigd door MAX3400 op 01-07-2008 19:22 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er niets in zitten veranderen. Ik heb O2007 sinds eergisteren geïnstalleerd staan. En gisteren heb ik een document geïmporteerd door middel van `Document Imaging` o.i.d., die plaatjes op de één of andere wijze linkt in plaats van embed (nu je het zegt, ik ken dat keyword ook) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Krijg uiteindelijk deze link uit google: http://www.writetech.net/2007/07/embedding-linke.html , maar het probleem is nu dat het echt voor O2003 geschreven is en ik het niet vertaald krijg naar O2007... :(
*knip*

[ Voor 8% gewijzigd door Lustucru op 02-07-2008 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Kan iemand dat voor mij doen?
Dat doe je maar mooi zelf. Het staat er notabene onder. :(

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.