HD4850 probleem op Samsung LE40M86BD 1080P TV

Pagina: 1
Acties:

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-05 19:25
Zojuist heb ik mijn nieuwe Club 3D HD4850 ontvangen en geinstalleerd. Alles lijkt naar behoren te werken op één ding na; hij vult het beeld van mijn als tweede monitor aangesloten TV niet. Het is een Samsung LE40M86BD 1080P televisie, die hiervoor aangesloten was op mijn 7950GT en dit probleem niet toonde. Het probleem ligt dus 100% bij de HD4850.

De resolutie staat ingesteld op 1920*1080@60hz. Bij mijn 7950GT gaf dit perfect beeldvullend beeld, maar bij mijn HD4850 heb ik brede zwarte randen om een gecentreerd beeld dat een lagere resolutie weergeeft. Alsof het gecomprimeerd is. De TV staat op "Just Scan" wat inhoudt dat de TV niets met het beeld doet, maar het gewoon 1 op 1 weergeeft zoals de videokaart het naar binnen stuurt. De videokaart stuurt dus niet het juiste signaal naar de TV.

Heeft iemand enig idee waar het probleem ligt, of wat ik zou kunnen proberen om het op te lossen?

Dank!

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58
Ik heb dan omega drivers voor mijn mobile x700 videokaart. En als ik de resolutie op mijn hd tv goed wil krijgen moet ik bij de eigenschappen van mijn extra aangesloten device (in dit geval de tv) Forced 720p selecteren.

Dus ik zou nog eventjes zoeken bij eigenschappen van de displays of je zo'n optie kan vinden.

• Moogles
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-05 19:25
Bedankt voor je reactie, maar ik heb het al opgelost. Hij stond standaard op 10% underscan. Underscan op 0% gezet en het was opgelost.