[V&A] Onenigheid over verkoop bracket

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swelson
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Ik heb met Tim afgesproken dat ik een bracket over zou nemen van hem voor 4 euro, zie onze mailwisseling hieronder(van onder naar boven):
knip

Wat kan ik nu doen? Is hij verplicht dit ding aan mij te verkopen? Het geld is immers al overgemaakt. Wat als hij dat niet doet?

*Het leek mij het beste hier een topic voor te openen en het niet bij V&A: beoordelingen niet terecht.. Als het daar toch hoort, mijn excuses.

[ Voor 61% gewijzigd door Longbeard op 01-07-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 12:29

Sick Nick

Drop the top!

Ga jij er een rechtzaak van maken om een lullig ding van 4 euro? Vast niet dus wat maakt het nou uit of het rechtsgeldig is of niet. Feit is gewoon dat hij het geld naar je terug zal storten (tenzij die andere verkoper ineens terugkrabbelt, dan zal ie jou misschien dat ding opsturen).

Gevalletje pech maar helaas. Sowieso heeft tweakers hier verder niks mee te maken, V&A is net als marktplaats vrijblijvend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sick Nick schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 14:40:
Ga jij er een rechtzaak van maken om een lullig ding van 4 euro? Vast niet dus wat maakt het nou uit of het rechtsgeldig is of niet. Feit is gewoon dat hij het geld naar je terug zal storten (tenzij die andere verkoper ineens terugkrabbelt, dan zal ie jou misschien dat ding opsturen).
Daarmee dus ^^

Wel kun je een beoordeling achterlaten (doe dit wel even netjes en onderbouwd) aangezien jullie al een koop hadden gesloten.

Overigens: ik zou altijd een mailtje sturen op het moment dat ik het geld heb overgemaakt, zodat de verkoper weet dat het onderweg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 18:32

DDC

Ik was dus de verkoper van dit.

Hans heeft (ik neem aan) met de postbank een betaling gedaan. Normaal gezien doe ik iets weer in de verkoop als de vorige koper na 2 dagen niet meer reageerd. Dit was hierbij het geval

Ook vind ik het raar dat hij nu wel vluchtig is met mailen en het afgelopen weekend niet. Als je weggaat ofzo, kun je wel even melden dat je het komende weekend niet berijkbaar bent

Vooral omdat het over een dingetje van 4 euro gaat

Maar ik er heb inmiddels een uit een PC gehaald en ben alsnog bereid deze te verkopen aan Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Dit soort zaken gaan we niet op het forum "bespreken".

Je kunt een beoordeling bij de user plaatsen, echter bied het forum en de FP geen gelegenheid om het uit te praten, dat zul je via de mail moeten doen.

[ Voor 59% gewijzigd door Longbeard op 01-07-2008 14:58 ]

Dit topic is gesloten.