Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDF's gaan buiten betalingssysteem om

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
Op onze hogeschool hebben we een betalingssysteem om te printen via het netwerk.
Als je een document wilt printen klik je op afdrukken, je printopdracht komt in een que terecht. Daarna kun je het document printen via een releasestation (als je daar inlogt zie je je printopdrachten en kun je ze uitprinten) Dit gaat dan van je printsaldo af.

Nu print ik regelmatig artikelen in pdf-formaat die ik van het internet download. Ongeveer 50% van deze pdf's geven in het release-station aan uit hoeveel pagina's ze bestaan met daarachter de kosten per printopdracht (aantal pagina's x € 0,05). Bij de overige 50% geeft hij geen aantal pagina's aan en dus ook geen bedrag (dus € 0,00). Met andere woorden: Voor de helft van de printopdrachten van pdf-files wordt niet betaald.

Nu heb ik twee voorbeelden van pdf-files

1 http://tinyurl.com/5nplj5

2 http://tinyurl.com/6ghfeu

De eerste link verwijst naar een document waar gewoon netjes het aantal pagina's + kosten staat
De tweede link verwijst naar een document die dus kosteloos geprint kan worden.

Kan iemand misschien een verschil in deze twee documenten ontdekken?

...less is more

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden of vragen hierover te stellen. Dit geldt ook voor het omzeilen van beveiligingen met toestemming.
:)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.