Newsbar voor Windows

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-08 14:46
Hoi :)

Ik ben al enige tijd op zoek naar een 'bar' die je op je desktop kan plaatsen net zoiets als de bekende statbar & winbar. Echter wil ik graag met deze bar informatie displayen alszijnde een lichtkrant.

Het allerliefst wil ik vanaf 1 pc informatie kunnen genereren en deze vervolgens bij een aantal clients kunnen displayen in zo'n bar bovenaan je scherm. Ik heb google reeds geraadpleegd en ook de search van GoT maar kom niet echt op het gewenste resultaat uit. Wat veelal naar voren komt is gebruik maken van ActiveDesktop ( dus een eigen site in elkaar vreumelen ) of aan de slag gaan met RSS wat op hetzelfde uitkomt..

Weet iemand of er dergelijke kant en klare oplossingen ( eventueel betaald ) verkrijgbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Op mijn werk heet dat ding lichtkrant.exe, shipped als lichtkrant.zip. In google levert lichtkrant.zip een paar hits. volgens mij zit er 1 bij waar je m ook kan downloaden (op helpmij.nl). Probeer dat eens, is precies wat je wilt volgens mij. Kan je zelf text in stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
Hmm net even gezocht op google maar kom toch niet datgene tegen wat jij zegt, en dat is inderdaad volgens mij hetgeen wat ik zoek :+

Heb jij wellicht een directe link voor mij of kan je het proggie ergens uploaden dat je op je werk gebruikt ? ( mits freeware uiteraard ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=41518
(kan niet controleren, is buiten mijn bookmarks zeg maar, werkproxygewijsgezien.

probeer hier eens. die van mijn werk kan ik niet gaan uploaden, dammagnie! (maar ziet er wel uit als freeware, zal eens informeren waar het vandaan komt)

[ Voor 16% gewijzigd door Mar2zz op 01-07-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
Hmm de link gaat over een script in flash, dus om als basis te gebruiken op / in een website, niet zozeer als losstaand desktop 'topbar'.. als je is zou kunnen informeren waar die jullie gebruiken vandaan komt zou dat helemaal te gek zijn :)

[ Voor 80% gewijzigd door Darker op 01-07-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Het is door iemand hier gemaakt. Daarom heeft het ook een NL-naam. Ik denk dat je zoiets kan vinden als je weet wat de engelse naam voor zo een ding is, maar ik weet het niet. Mag het niet naar buiten mailen en uploaden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darker
Ik snap dat dit een beste kick is maar ik heb nog steeds niets bruikbaars gevonden :(

Iemand nog suggesties ?
Pagina: 1